Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Nu har jag hittat hit igen. Får se om jag hinner med att skriva nåt i denna tråd innan den stängs. Nu ska jag försöka sova. GOD NATT!
Nu har jag hittat hit igen. Får se om jag hinner med att skriva nåt i denna tråd innan den stängs. Nu ska jag försöka sova. GOD NATT!
Fru: Vi har sovproblem här ikväll igen... *suck* Han är rätt billig på kvällarna kan jag säga. Men på dagarna skulle jag å andra sidan inte byta honom mot allt i världen!
Ser att det är fler som mest har fått sina älsklignar att somna vid bröstet. Var glad så länge det varar säger jag, för Alvar har börjat strula vid bröstet med. Mattias brukar bära honom till sömns, men det är ju absolut inget som funkar i längden särskilt med tanke på att han bara blir tyngre och tyngre. Somna i sängen skulle vara underbart, eller om han för all del kunde somna i famnen utan att snutta sig till sömns. Ja vad f-n! Nu skulle det vara skönt om han ens gjorde det...
Ha ha! VBÅ! VBÅ! Verkar som att det är många mammor som fastnar framför det under amningen! Konstigt att alla ammar just då!
taco: Vem är det som har smitit och gör dig orolig?
Fru: Ja man törs knappt berätta när nåt funkar för då är det som om någon högre makt tänker "nej, nu har de det alldeles för lätt. Detta får inte fungera längre!"
Alvar somnar också när Tias bär honom (inte jag förutom typ 4 gånger...) men det går sämre och sämre för honom med. Kan kanske bero på att de är mer alerta nu och snappar upp allt som händer i huset/lägenheten när de blir burna runt i alla rummen?
taco: Du kanske får dränka en trasa med bröstmjölk eller nåt. Det kanske funkar. För mig är det så att Alvar inte kan komma till ro hos mig och det skyller jag på mjölken. Bättre att säga att det är på grund av det än att han känner att jag vill att han ska sova för mycket pch blir lite stressad.
Fru: Vi ska väl vara tacksamma att våra barn utvcecklas och intresserar sig för omvärlden. Skulle bara vara lite lättare för oss om de gjorde det påd agen så de slapp göra det på natten!
Hur sover W på dagen? Hur mycket och hur ofta och så`?
taco: Hur gammal är din tös? Jag har aldrig vågat mig ut för att gå med A på kvällen. Känns obehagligt att vara ute den tiden trots att jag bor i en håla med bara 9000 inv. *har-hjärtad*
Fru: Alvar sover oxå 3 gånger. Men sover bara ca 45 minuter varje gång...
HEj hej! Kikar bara in som snabbast medan jag håller på att skriva ut dopkort.