Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hejsan!

Den här listan verkar passa mig bra. Är född -84 snart 23 år alltså. 6:e? försöket, månad 8. Mensen är försvunnen sedan 23/10. idag är de dag 84 bim+54, ingenting händer. Har äntligen hamnat i kölista för att komma till kk.

Har inte läst tråden tillbaka i tiden.

/L

• MissFörstånd

winnertaco - tack så mycket. kollade in länken jag också för skoj och så här ser de ut.

Mycket unga (kan jag nog inte hålla med om)
    Yrkesutbildade (njaaee tror jag inte)
    Singlar (ja alla är singlar utom vi i huset, huset har 6 lgh)
    Låg- och medelinkomsttagare (joo vars)
    Hyresrätt i små- och medelstora städer
    Kvällstidningsläsande (inte vi då iaf)
    Förändringsbenägna kollektivister (?)

• MissFörstånd

letw - tycker de låter väldigt dumt att bromsa mitt i en korsning, men får man bara tvärnita sådär? ja jag vet inte, bättre om du lyssnar på juristen skulle jag tro
    Kom ihåg att om du får/har ont i nacken är de väldigt viktigt att du får de dokumenterat i vården. Annars om du får ont om tio år så "bryr sjukvården sig inte" eftersom du inte dokumenterade de då. Min sambo krockade i slutet på oktober så liite vet jag iaf.. Han fick ont i nacken morgonen efter och har fortfarande ont ibland. Han fick inte ont på kvällen då de hände pga att han hade en 13-årig kille med sig i bilen också, så han var mest orolig för honom heela natten. Han tror att de är därför. Oj nu blev de långt...

• MissFörstånd

letw - ingen fara, tänk på de bara om du får ont som du kan koppla till krocken. , jag har ätit glass *fy skäms* så jag får ingen mat nu heller

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)