Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hej tjejer, minns ni mig?

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Kickan 84

Mel: Hehe, har varit rätt låg på sistone! Men det är väl okej. Min mormor avled igår efter en tids sjukdom och i morgon får jag "domen" efter första pergotimekuren... läääskigt!

Hej Letw!

• Kickan 84
    Letw: Jag hade antagligen ingen Pergo-ÄL, utan om jag hade kom den väldigt sent och jag beräknar bim till den 19/1. Men vi får väl se!

Mel:

Taco: Vad som är väl egentligen okej, har jag haft ÄL är det ju toppen och har jag inte det får jag prova dubbeldos, så det är spänning!
  • Kickan 84

Hahaha, alla karlar är väl tuttokiga!

• Kickan 84

Letw: Haha, näe många karlar är inte så inlästa! Min är välinformerad som fan, blir nog så efter snart ett år av kämpande!

• Kickan 84

Härligt att de förvånar på kunskapsfronten!

M har följt med på alla läkarbesök och allt här, känns bra att han är delaktig i det hela och när vi väl lyckas kommer han följa till BM och så med!

• Kickan 84

Tjohooo!

Gissa vem som fick ÄL av pergokuren!?!

• Kickan 84

Hade i fredags!

Idag var mitt progesteronvärde, eller igår... var det 48 och det betyder att man haft ÄL för några dagar sedan! Tjohej! Den kom sent, på dag 22 men ÄNDÅ!!

Nu ska jag laga mat, ville bara skrika ut något lyckligt och roligt för en gångs skull! (Varit så gnällig på senare tid att jag knappt vågat närma mig tråden!)

• Kickan 84

Tjenixen!

• Kickan 84
    Malla: Det är helt okej här, sitter och ska boka biljett så att jag kan gå på mormors begravning nästa fredag Fundersam Men det blir fint med ett avslut, annars händer inte mkt... själv då?
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)