Inlägg från: lollsanT |Visa alla inlägg
  • lollsanT

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Här är en till som håller på att längta ihjäl sig.
    Planerar att börja försöka nu i maj så jag inte är alldeles för "tjock" (om det blir på en gång) när vi gifter oss i augusti

någon av er som bor i hälsingland?

• lollsanT

Det fanns en till då
    Har precis flyttat hit så jag känner inte en själ =( Sen har jag precis registrerat mig här så jag "känner" ingen här heller =/

• lollsanT

Jisses vad snabba ni är här inne.. kollar inte på ett par dar så har det gått 80 sidor typ

Får man fråga er hur många som snart slipper längta mer?

• lollsanT

Winnertaco

Hur många har du?

Själv får jag vänta några månader till *suckar* var dock ner på stan och kunde inte låta bli att köpa lite bebiskläder

• lollsanT

Har precis blivit godkänd (i torsdas) som vikarie inom barnomsorg, 6-årsverksamhet och fritids.
    Får se vad det blir med det. Hoppas ju självklart på en fast tjänst nånstans.
    Får se om jag "törs" ta mig dit - är så fjantigt blyg av mig =(=(

• lollsanT

Nä, började jobba direkt efter gymnasiet på ett dagis. Var där i 9 mån ung. och sen så jobbade jag på ett ålderdomshem så det är därför jag har blivit godkänd som vikarie.

Där inne har jag aldrig varit ;) ska se om jag kan komma då =)

• lollsanT

pucken

grattis i förskott då!!!

Melisabeth

tvärtom för oss. Vi väntar med bebisverkstad lite till eftersom vi gifter oss i sommar. Men sen jäklar och är jag som syster och mamma så kommer det nog bebis ganska så snabbt *hoppas*

• lollsanT

Melisabeth

Förstår det. Alla säger ju att det brukar ta en tid om man (som jag) tagit hormoner en längre tid. Tänkte sluta med dem 2½ månad före bröllopet så att om det blir på en gång så kommer det iaf inte synas fast blir det på en gång så kommer vi istället få skjuta ännu mer på våran resa än vad som är tänkt nu men det känns minst viktigt
    Hoppas ni kommer igång med nya planer snart då ;)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)