• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

halloj nya tråden!

kan meddela att vi varit hundvakt åt min kompis i en vecka. dom har inte internet så jag har inte kunnat vara in så mkt....har mest snabbtittat in och kollat mejlen och sett om det hänt nåt spännande! Sen har vi såklart myst oxå Nu har vi precis hämtat dem på flygplatsen och hundvaktandet är äntligen slut och vi har internet igen

Annars har det inte hänt så mkt spännande här. Småtokigs bebiskläder är klara för leverans och lill-Johannas är klara imorgon ungefär! Så småtokig du får gärna maila din adress så ska jag skicka dom.

Nu ska vi ta en nattmacka och gå och lägga oss. Godnatt!

• letw83

taco
    nu finns bild på johannas byxor i mitt galleri under sytt till andra. hoppas du gillar kombon av färger. lite tjejigt, men inte för mkt!

småtokig
    finns bild på dina oxå där!

Sen är det en bild på alla tyger jag beställt. fick dom idag. sitter och trånar över dem och önskar att alla hade vart tvättade så jag hade kunnat sy NU!

• letw83

puck
    har ingen aning bebiskläder blir det nog mest troligt

• letw83

puck
    jag vet visst är jag oförutsägbar jodå, det går bara finemang. vi har i princip bott ihop i två veckor nu. han har ju haft semester så vi har passat på att umgås med varann och med hans vänner på måndag börjar vardagen igen, får se hur vi gör då. jag kommer börja springvicka from nästa onsdag torsdag ungefär och kommer behöva bil....dvs jag måste bo hos mamma och pappa....

• letw83

fått och fått. hatta runt från ställe till ställe, men förhoppningvis leder det till nåt längre.

nej det är ingen höjdare...jag ser definitivt inte fram emot att flytta tillbaka....

nu ska vi hoppa i säng. andreas ska in och jobba imorgon.

godnatt!

• letw83

hej cami och grattis till bebis (massor i efterskott dock )
    hur är läget annars då?

• letw83

puck
    jo det förstår jag. men gå om du känner att du orkar. vad läser du nu?

• letw83

puck
    okej....
    är den slut på förlaget eller?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)