Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
JO precis... man tycker ju att folk borde ha vett att höra av sig iaf om de är sena till ngt sånt
JO precis... man tycker ju att folk borde ha vett att höra av sig iaf om de är sena till ngt sånt
Taco - ja det verkar som att du är lite mer begränsad =)
JA nu hoppas jag att jag inte behöver uppleva ngt liknande på typ 15 veckor ungefär... och att det då är dags på riktigt =)
JO, men så att det inte går och det dröjer typ 3 dagar till =)
Kan man ju aldrig säga. men jag hoppas det inte behöver gå flera dagar sådär halvt =)
Jag hoppas innerligt att jag "brås på" mor och syster när det gäller förlossningar... snabbt och "enkelt" och i rätt god tid =)
Jag har bestämt att vi måste skaffa en fåtölj till vardagsrummet.. att sitta i soffan hela tiden om man skall amma så mkt låter inte skönt... att inte ha "armstöd" eller vad man skall säga.. och en fåtölj kan ju kosta bara lite mer än en riktigt amningskudde så...
(Vi har pratat om fåtölj redan innan dock, så inte enbart därför) =)
Jag som just tyckte det varit så tyst om dig tokig =)
hembakt bröd.. mums =)
Jag kände mig lite duktig idag också.. gjorde lasange med spenat, broccoli och 2 sorters linsfyllning =)
Och gjorde såsen på olivolja istället för smör.... Det hela kändes så nyttigt att jag fick kompensera med massa ost på =)
Gott var det tydligen iaf =)
NU är det sova som gäller.... är trött som bara den, och borde städa och skit imorgon så..
Nattis =)
bröd med örter är ju så gott =)
Morrn morrn =)
ja gud ja.. man borde =)
Iaf så mkt bröd som jag äter numer =)
FÅr se om jag kan få tummen ur ngn dag =)
haha, man skal visst välja noga vad man spelar för dem i magen alltså =)
ja den kommer inte i närheten av här så =)
Får sålla bland guben musik också =)
Om jag inte vill riskera behöva lyssna på det jämt =)
NU blir det hoppa igenom duschen.. skall ta en tur till Rusta sedan =)