Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    Har du skickat Johannas kläder? Undrar bara, för i sånna fall har nog posten slarvat bort dem...

Puck
    VBad är det för nånting? Är det en leksak???Fundersam

Tokig
    Kom tillbaka och klaga när du är på bf+14 eller nått En tröst kan ju vara att när bebben väl är här så glömmer du direkt hur jobbigt det var att vänta!

• Winnertaco

Puck
    Aha... jo, att det var en buss förstod jag, men inte att det var böcker i! Det var ju hel-kul!

• Winnertaco

Tillägg  måste vara guds gåva till mina bröstvårtor, nu somnade J bara av att jag la ner henne... Ingen amning!!

• Winnertaco

puck
    Du är duktig på att hävda din rätt, jag önskar att jag hade lite mer av det! Hur gick det med sj, förresten? Har de öht svarat på ditt mail?

• Winnertaco

Hihi, Andreas och Johanna sover i soffan, det ser hur sött ut som helst!

Det vi köpte till Johanna innan hon kom gick på MAX (absolut MAX!!) 500 kr, om man inte räknar med bilbarnstolen som är det enda dyra vi köpt nytt. Jag handlade för nån hundring i Ullared, vi köpte en urbillig åkpåse till vagen och så köpte jag lite tyger som jag skulle sy sängkläder av (vilket inte hänt ännu... )
    Nu när hon är här så har det blivit lite grejer, en badbalja, nappflaska, nappar och lite sånt. Men vi har knappast handlat för mer pengar än vi fått från släktingar till henne!

• Winnertaco

puck
    Ja, verkligen. Ska hon vara med och bestämma så ska hon även betala! Vi har fått eller fått låna det mesta, men nu när hon väl är här så blir man ju sådär som man aldrig skulle bli, dvs "men jag vill ha nya fina grejer till mitt barn" (Vagnen är väl ett strålande exempel!)

• Winnertaco

Puck
    Nej, har inte hittat nån vagn än, den jag blev så sugen på var ju en duo-vagn och det vill jag helst inte ha. Hela världen ÄR verkligen emot mig när vi är ute på prommenad
    Johanna får nog inget eget rum sålänge vi bor kvar i den här lägenheten, men nu har vi börjat inse att den är på tok för trång och inte kommer att funka så länge till...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)