• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco
    vad har ni för nån då? ni kan alltid köpa en begagnad för hyfsat pris, om ni är less på den ni har nu.

• pucken

taco
    dålig stil att lura sin kompis. ni har väl inte betalt nåt för den? då ska ni ha pengarna tillbaka!

• pucken

ah som mickes bror alltså. vi fick ju barnkläder av dem, två kassar med solkiga och fläckiga plagg. nej tack! skiten åkte i soprummet på en gång.

• pucken

bra mel! klart du ska komma om du mår bra =)

• pucken

taco
    nja, planerat och planerat. jag vet att letw ska sova här =) that's it. är det nån som vet vad vi ska hitta på? ska vi bara sitta och tjattra hemma hos nån? eller ska vi göra nåt i stan? jag har ingen aning.

• pucken

works for me =) så kab vi vara hos mig, slipper jag gå utanför dörren. eller! så kan vi sitta på var sitt håll bara, och ha med varsin dator och så tjattrar vi på fl precis som vanligt =)

• pucken

micke sitter visst och hyllar skärmen på sin macbook. kul för honom.

men vi kanske kan gå ut på nåt mysigt fik då, eller gå på varnvagnsbio =)

• pucken

äh tangenbord återhämtar sig. iaf från te. tog väl ett par dagar innan sockret var borta och det inte klistrade =)

• pucken

mel
    oj, svår fråga det där med blöjorna. men agge gör av med kanske 35 blöjor i veckan. inte så farligt. vi köper 3 paket blöjor för 180 kr, coops blöjor och de är de bästa vi hittat. och de paketen räcker i över en månad.

dobbis
    jag satt med dator på magen i slutet, min mage var i så stor och i mycket i vägen så jag kunde ha den i knät rätt länge. annars satt jag på golvet, fastkilad mellan soffa och bord, med datorn på bordet. okej att jag brukade fastna, men det var riktigt bekvämt =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)