Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
äh, inte en chans att en karl kan ha rätt i en sån disskussion
äh, inte en chans att en karl kan ha rätt i en sån disskussion
Morrn...
Jag är DÖD, J vaknade 4:15, somnade visserligen om men vid 7-tiden fick Andreas för sig att han var tvungen att flytta på henne, och då vaknade hon och vägrade somna om
oxblodsfärgad soffa... scary....
puck
Ihop med bordet var den kanska ganska okej... Men den skulle nog inte komma innanför mina dörrar! Skulle dock inte förvåna mig om Andreas skulle gilla den!
Undra vad jag ska hitta på för de 190 kr jag får tillbaka på skatten...
Fast Andreas får tydligen tillbaka 6500 190 kr räcker inte ens till en hårklippning för kräsna mig!
mel
Att gå till frissan i slutet på graviditeten är verkligen ett hett tips, jag hann aldrig med det eftersom dom ville sätta igång mig helt plötsligt! Kan vara skönt att känna sig liiiite fräsh på bb!
puck
Ska inte du jobba om inte micke får jobb? Fast den lönen kommer väl kanske inte förrens i juli i alla fall iofs..
Jippie, vad rolig nästa månad blir... Banken ska ha pengar för lägenheten, telefonräkningen kommer och Jaxons försäkring ska betalas. Weehhoo...
Näää, vår ekonomi går inte ihop de närmaste månaderna *muttrar* Det som ställer till det är att fk räknar från 20-19 och inte hela normala månder som löner beräknas på. Det blir värsta glappet när Andreas ska börja vara ledig och jag ska börja jobba. Jag vet att man får dubbel inkomst sen när båda börjar jobba igen, men det hjälper ju föga nu när man står här utan pengar
Jo, det blir väl sparkontot vi får nalla av, tyvärr Blääää, vill ha lägenheten såld NU!