Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
malla
vad ska du baka?
jag gjorde chokolate chip cookies och då stod det likadant. men jag rörde ihop det och det blev bra...
malla
vad ska du baka?
jag gjorde chokolate chip cookies och då stod det likadant. men jag rörde ihop det och det blev bra...
jag hade rumstemererat kanske jag ska tillägga oxå
Fl bråkar här oxå.
Denna månad är guld=) Jag får 6000 i lön, vi har inte A.s csnräkning. Så vi kommer väl ha 8000 mer denna månad. Skönt, då kan vi äta lite lyxigare...
puck
klart du inte kan sy ÖVER knappnålarna, det klarar nästan ingen maskin, eller snarare är det väl nålarna som inte klarar det. jag tar alltid bort nålarna efter hand.
God eftermiddag
hallo kickan
hur är läget? mår du fortfarande illa konstant?
Vad bra att du är lycklig. Det har du verkligen rätt att vara
Jodå, jag har det bara bra, jobbar och står i, så vi gör inte så mycket, är mest trötta
Börjat på näst näst näst sista pillerkartan nu
Just nu sitter jag och gör en blogg för alla mina sykreationer, kom på att det var roligare än med en hemsida, för då kan man skriva nåt om varje sak. Kan man ju iof på hemsidan oxå, men bloggsystemet är ju smartare uppbyggt. Är dock rätt tidskrävande. Varför syr jag så mkt
mel
nej
kickan
jo, nästan så jag blir rädd
äsch, prestationsångest, du är väl bättre på nåt annat istället. alla kan ju inte vara bra på allt och om du kunde sy, så fick jag ju inte sy nåt fint till din bebis sen
kickan
se där
nu vart det tyst