Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Nu måste jag nog koncentrera mig på lite annat. Det här tar upp för mkt tid!
Kram på er tjejer! Hoppas ni får en trevlig dag
Nu måste jag nog koncentrera mig på lite annat. Det här tar upp för mkt tid!
Kram på er tjejer! Hoppas ni får en trevlig dag
Hallå hallå!
Hur är det med er tjejer???
Jag har varit hos gyn och fått tabletter som ska få ut det lilla sista, ska äta dem i tre dygn till. Sen är det "bara" att invänta mensen som antagligen kommer om några veckor. Sen ÄNTLIGEN kommer vi kunna försöka igen, om nu ÄL kommer igång snabbt vill säga! Känns som en evighet av väntan... Kanske tur att jag för övrigt har fullt upp med kandidatuppsats, nya jobbet och så kurser som vanligt.
Här går det undan, är borta en stund, sen hänger man inte med
Taco
Den "kriminella" blonda godbiten med lite längre hår
Fru
Håller iofs med om att Michael är hetare, grr...
(Känns som min sexlust börjar komma tillbaka )
Taco
Det kan väl vara en bra lösning för alla parter? Bara det funkar sen i praktiken så!
hej förresten!
Hej Januari!
Välkommen Som Mel sa så varierar det lite. Jag har inte varit inne så mkt pga att jag fick missfall i januari. Har inga barn sedan tidigare men planerar att sätta igång igen så snart det bara går... Sen är några utan barn, några har barn och några är gravida!
Ooooooj vad många inlägg det hann komma innan jag var tillbaka vid datorn... men okej då
Januari
Jag planerar som sagt
Fru
Klart jag vill träffa alla men jag vet inte om jag orkar med det nu efter missfallet. Känns fortfarande jobbigt att se gravida och bebisar och allt sånt. Så vi får se hur jag gör...