Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

aha. ni skulle köpa en bok?

jaa om jag köper kitet så MÅSTE jag ju använda det
    fast en första året bok ligger före tror jag, det känns viktigast, slipper hon få höra om hur jävligt jag mådde

• Fru Indosaurie

ah det var synd, annars hade det bara blivit 16 dollar var

jag ska göra en månadsbok tänkte jag, med samma kit tror jag.
    men jag har ju även gjort en del "första gången" los med olika kit, det får bli en första gången bok också

• Fru Indosaurie

nää precis!
    16 dollar var!

Såg att dom ska öppna solnadental. Nu minsann ska jag ringa och boka en tid, eller inte just NU kanske..

• Fru Indosaurie

jaa absolut, vi väntar, jag har ingen panik

Jag får aldrig tummen ur och bokar någon tid, egentligen vill jag gå till tandläkaren jag blivit rekommenderad men om jag kan få det billigare är jag tacksam, ska försöka betala av billånet lite snabbt så där.

• Fru Indosaurie

jag sitter återigen vid skrivaren..
    F har skrivit ut lappar åt mig på jobbet nu måste jag bara skriva på mitt namn och telefonnummer..

• Fru Indosaurie

puck
    jag har som sagt inte varit hos tandläkaren sen 2003, nu har jag lite väl mkt besvär men inte ont direkt..
    F sa att jag hade tapetserat på vägen hem från hans jobb
    haha.
    Men vi ska gå runt sjöarna i solna/sundbyberg nån dag och då ska lappas. Min konkurrent hade ju lappat där och det var nästan slut på lappar på nästan alla vi såg
    illa.

man betalar till mitt pg

• Fru Indosaurie

jäkla massa lappar är det att skriva ut.
    Veckobrev, värdinnelappar, betalningslappar, orderblad, rea, värdinnegåvor, tack för din beställning..

• Fru Indosaurie

puck
    mm skulle tro det

jag ska ju ha öppet hus den 1:a, men har inte fått besked om lokalen än
    Sen ska jag gå till dagis och fråga om jag får sätta upp en lapp, finns ju MASSA dagis på den här gatan.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)