Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    Åh, nej... det som är så jobbigt att ha med försäkringsbolag att göra! Tur att ingen kom till skada i alla fall!

• Winnertaco

Fru
    Det var rätt bra gjort, själv vågar jag inte ens börja rota i kyl och skafferi för att undersöka hur mycket vi måste handla för att klara oss månaden ut, det är alldeles för deprimerande, speciellt med tanke på att matpengarna egentligen redan är slut

Malla
    Jag brukar inte ens våga kolla i anteckningarna efter en tenta, jag blir bara sur då om jag gjorde fel! Hoppas verkligen att du klarar den!!

Puck
    Oj, vilken dyr litteratur! Sista året jag pluggade innan jag la ner det köpte jag typ en bok, resten snikade jag åt mig genom att låna på bibblan eller kopiera av kursare

• Winnertaco

letw
    Antagligen är det ditt "fel", men det enda som händer är väl att ni får betala självrisken på försäkringen, och det är väl inte hela världen egentligen? Det verkar idiotiskt att stanna mitt i korsningen om det var grönt...

• Winnertaco

På landsbygden är det typ omöjligt att klara sig utan bil. Här skulle det kanske gå, men det skulle väl bli lite bökigt. I sthlm är det nog en annan sak, där kan ju bussarna gå med bara ett par minuters mellanrum ibland! Men visst vore livet enklare utan bilskatt, lagningar, bensinpengar och besikningar ibland!

• Winnertaco

letw
    Ja, inatt och idag på morgonen var det itne så trevligt väder! Men det var inte alls lika farligt som de sa på nyheterna att det skulle bli, var ute med hunden imorse och det gick ju att ta sig fram i alla fall!

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva säga det här, men nu måste jag VÄCKA Johanna för att hon ska äta! Trodde aldrig att det skulle inträffa på kvällen...

• Winnertaco

Men fasen, vad ungen sover, hon bara vägrar vakna Jag tänkte att hon skulle vara vaken en timme nu, sen äta och SEN stensomna... Men hon har tydligen andra planer!

Ja, det är klart att de överdriver, hur skulle de annars få tittare

• Winnertaco

puck
    Om du bara TUGGAT på tuggummina så får man väl inte ont i magen av det? För du har väl inte svalt en hel påse tuggummin?

• Winnertaco

Åh, nattmackor.... Vad synd att jag började mitt nya liv idag igen, nu kan jag ju inte äta nattmackor *muttrar* Kanske blir det nån knäckemacka i alla fall!

Jag gjorde det enda stensäkra för att få J att vakna, jag la henne i hennes egen säng. Men hon bara snarkar vidare (ja, hon snarkar verkligen, hon är nog lite förkyld, stackarn). Vad gör man, jag kan ju inte gärna ruska ungen till liv!

• Winnertaco

Det blev lite mackor här, men jag åt knäckebröd med skinka och gurka. Det var jättegott det med! J sover fortfarande som en stock, nu får hon sova vidare, och så hoppas vi på att hon sover till 5-6 imorrnbitti i alla fall! Gonatt!

• Winnertaco

Gomorron!

Åh, vad spännande, Tokig!!! Massor med lycka till!!! 4 värkar på 10 minuter så är det en aktiv förlosning sa de till mig på förlossningen. Nu uppnådde jag aldrig det, men jag säger som fru, nu ska vi inte älta det! Hoppas ni åker in snart och får stanna!

Haha, J vaknade en minut efter att vi lagt oss igår, och då ville hon berätta om sin dag i en timme ungefär. Hon somnade om vid 1:30, sov till 4:30, jag halvslumrade och ammade till 06:30 ca, sen fick hon ersättning och då somnade vi om och sov till 11. Så nu är jag rätt pigg trots all!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)