Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Man kan väl ha ljudlös aktivitet i ett annat rum men så länge är W sällan nöjd med livet.

Nu har hon för övrigt somnat i vagnen, fred lyfte ur henne försiktigt ur taien, får se om det håller i sig..

• Fru Indosaurie

varför skulle sex bli bättre efter barn?
    Allt man läser överallt är ju att det skulle bli sämre.. man är mer stressad, har mer att göra, barnet är alltid med osv..
    själv har jag sjukt svårt att slappna av eftersom att jag hatar mig själv lite väl mkt, det är jobbigt.

• Fru Indosaurie

jag är inte bekväm i mig själv på en enda punkt. Konstigt att F är det med tanke på att jag vräker ur mig hur fet och ful jag är minst 20 ggr varje dag och varje gång han säger något snällt säger jag något dumt tillbaks.

• Fru Indosaurie

jag vill verkligen inte vara utan W och jag har inte glömt hur det kändes att bara vilja ha en bebis även om den skriker dygnet runt eller vad som helst men jag är ändå trött (bland annat).
    Igår började jag gråta när F gick till jobbet för jag orkade inte mer.

• Fru Indosaurie

haha min graviditet var även rolig, jag hade typ alla krämpor som går att få och jag hade ett mantra, jag är lycklig, jag ska få en bebis snart, det har ju något gott med sig
    Det hindrar en inte från att HATA att kräkas och att inte kunna gå eller röra sig.

• Fru Indosaurie

jag har tyvärr inte mina favoriter på den här datorn..
    På den beskrivningen tror jag att det står att man ska lägga till 10 cm eller nåt för tvillingkudde

• Fru Indosaurie

Malla
    men jag har själva mallen kvar, den måste man ju rita själv, det står bara mått. Skulle kunna kolla den när jag har armarna fria, om du inte hittar något annat innan.

• Fru Indosaurie

haha. W bara SKA ha allt som jag äter men när hon ska äta själv då är det otäckt och äckligt minsann. Undra vad det är som ser så mkt godare ut med det jag äter?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)