Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
vi var på bvc med aggs idag. han växer som en tok! hela 79 cm lång är han, och drygt 10 kg tung. han växer mer på längden än på bredden. knäppunge =)
vi var på bvc med aggs idag. han växer som en tok! hela 79 cm lång är han, och drygt 10 kg tung. han växer mer på längden än på bredden. knäppunge =)
agge har aldrig haft nåt riktigt babyhull. han har varit större på längden hela tiden =)
han ska bli basketspelare! och tjäna stora pengar i nba =) och försörja sin gamla mor.
där sa du nåt mel. måste börja på nästa spelare snart så vi hinner få ihop ett lag i tid... attans att letw inte är på smällen än så det blir min tur =)
klart det ska vara rättvist. annars är dte ju ojämlikt =)
letw
oj vilka planer! jag vill ju till thailand i vinter, men vet inte om det är särskilt smart.
jos
kul att ni är på väg nånstans =)
letw
jag blir ju klar med skolan till jul. får jag inte jobb snart efter det måste jag gå på soc =( och det vill jag helst inte så det är väl smartast att skita i thailand och köpa mat för pengarna.
å andra sidan är jag inte känd för att vara smart, så thailand lockar fortfarande =) man kan ju alltid läsa fk i statistik på våren.
letw
snål? vem, jag? =) nääää var har du fått det ifrån? haha *snåljåp*
förresten, de där trikåtygerna. kan man sy hela plagg av det? blev sugen på att sy nåt liknande de här i nån kul trikå.