Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ähh var väl inte så farligt.. fast beror väl på om du tänkt köpa ngt också.. fast om du fortsätter lite til så behöver du ju inget köpa =)

VI skulle antagligen klara oss med det vi har i 50-56 (inräknat 50 & 56 också).. men är ju skillnad på att klara sig, och få tvätta varannan, var 3 dag och att vara nöjd och glad =) och bekväm =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

letw - jag är väl iofs fel person att svara å om det är för mkt... jag har ju inte fått ngn praktik ännu =)
    Men det lät ju inte så farligt.. jag räknar iskallt med att ungen spyr och behöver byta kläder då och då = ofta =)

• Melisabeth

JO men får hoppas att tiden kanske går lite fortare sedan när skolan dra igång.. så man inte har samma tid oatt sitta och "vänta" utan har fullt upp med att riva sönder huvudet på jobbigt plugg =)

• Melisabeth

blue - låter ont =/

Trevligt att det blev lite liv i luckan på den här tråden igen. har varit lite segt nga dagar ju =)
    Får hoppas det håller i sig.. inte det sega alltså =)

• Melisabeth

därför det är så skönt nu när vi har 2 =)

Men självklart att folk gör roligare saker nä'r det är ledigt än att bara hänga här =)
    Är mest ja som blir uttråkad då A mest pluggar och jobbar, och jag inte kan bestämma vad jag skall ta mig för =)

• Melisabeth

Tokig - också rätt självklart =)

Jag borde verkligen skaffa mig ett liv låter det som =)
    Eller bli bättre på att leva i det jag har =)

• Melisabeth

vilken soffa var det du ville ha???

NU skall jag hänga tvätt iaf =)

• Melisabeth

Ahh det var den soffan du SKA ha =)

Alltså, jag blir knäpp.. typ hälften i diskmaskinen blir inte rent.. och då pratar vi ändå om glas, som inte är såå skitiga.. =/

• Melisabeth

letw - vi har inga temp att välja på, bara kortare och längre prog.. så tempen borde det inte vara fel på tycker man....
    ÄR väl inte världens problem, men när man nu försöker hålla ordning/skappa ordning runt sig så är det ju irriterande närm an måste göra sakerna 2 ggr liksom... musten går ur på ngt sätt..

Nu har jag kört igång en anda maskin tvätt iaf, och hängt upp första.. och så får jag väl köra igång diskmaskinen igen då... med gamalt och nytt i.. hoppas det blir bättre nu...
    PLockat undan lite också.. men är ju så svårt när man mest flyttar runt sakerna känns det som..... saknar bra förvaring =/
    Och A har gått till jobbet, så nu degar jag väl antagligen ihop totalt eller nått...

Nä håller med Malla - dagen kunde vara bättre

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)