Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Malla: Jo, statistiken ser ut ungefär såhär: (Räknat på ALLA åldrar)

30% - En gång, 10% - två gånger, 1 % - tre gånger. (Inom loppet av ett år tror jag det är, eller iallafall så räknas inte mitt första MF, du vet ju varför.)

DOCK så stämmer denna statistik inte in på min ålder direkt, då den totala risken ligger på ca. 9% från början, alltså är ju våra odds jättebra nu! *peppar mig själv*

Ska ringa dem, vill helst göra ett VUL efter v. 10... "säkrast" då, men får man det inte får man väl åka in akut, vad som helst...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Någon som vet någon site där man kan beställa tröjor med egen text?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    pucken skrev 2007-01-21 10:08:36 följande:
    kickanmen får ni inte göra vul vidc inskrivningen? jag fick ju tid för läkarundersökning veckan efter inskrivningen, och det första läkaren sa till mig var "hej, jag heter x. dra ner brallorna."
    Nopp, inget alls förutom rutin-UL och eventuellt tillväxt-Ul om det "behövs" Skitkasst på det här stället!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-01-21 10:09:04 följande:
    kickan...aha, ok Jaja, jag har iaf varit lite väl orolig på grund av all blödning. Nu verkar det som om att den är nästan helt borta, men jag vågar inte riktigt hoppas på att det är blodfritt för gott ändå... *nervig* Jag har sagt att jag ska slappa helt efter jag varit på stora UL, så än får jag nojja en månad till Jag tror du får komma dit om du bara ringer...ta till en tår eller två om du måste
    Hahaha, ja jag får väl visa mig på mitt blödigaste humör!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    pucken skrev 2007-01-21 10:11:26 följande:
    kickanva dåligt! fattar inte att de inte kan ha samma rutiner överallt. det är en stor lättnad att får göra ett vul runt v 10-12, även om man inte fått mf förut. ALLA oroar sig, så varför inte försöka stilla den oron. fattar inte =(
    Ja, precis! Men nästan ännu viktigare när man haft MF förut, mår verkligen RÄV!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    pucken skrev 2007-01-21 10:15:50 följande:
    kickanjag förstår verkligen det, fy vilken paranoia man måste ha =( nä, jag hoppas att allt går vägen för er den här gången!
    Man känner ju att det bara MÅSTE göra det, hur mkt mer ska man orka liksom? Men, nu ska vi tänka positivt! 90% chans att det går bra, MINST!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

puck: Vill också ha en Oioi, sååå fina!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-01-21 10:27:19 följande:
    Har man en vanlig skötväska till en tvillingvagn också? *funderar*
    Finns väl speciella lite större, för att få plats med dubbel uppsättning av allt tror jag!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Malla: Hm, ja det vet jag inte faktiskt, borde väl gå med en vanlig?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Malla: Självklart!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)