• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    hur många meter köpte du egentligen?! tokfia =)

• pucken

men alltså, jag fattar inte att du ens ORKAR tänka på att sy upp allt! eller är du som jag är med garn kanske? och vill ha för att det är fint, så kan man klappa det ibland =)

• pucken

jag älskar att klappa på mina garnnystan =) bara för att det är så fiiina färger på dem. ibland tycker jag bara det är sorgligt att behöva virka nåt av dem =)

• pucken

nu äntligen har idat skickat en ny rosa jumpsuit till mig! får en i 86 istället för 80 som jag tog från början. underbar butik den där elva små troll!

• pucken

haha rätt åt honom! jag gjorde likadant med mickes polare, dock via nätet. micke sitter alltid och tjattrar med sina polare i mirc, och han får aldrig svar på det han skriver. jag tyckte lite synd om honom och skrev att vi väntade syskon till aggs. och snacka om respons! haha skitkul =)

• pucken

malla
    inte alvedon när man är gravid! *ajabaja* man avråds från värktabletter med paracetamol.

• pucken

malla
    gör det? jag vet bara att jag fick ett vickande pekfinger när jag frågade min bm, så jag fick köpa nån annan tablett. visserligen knaprade jag citodon nån vecka i början av grav och agge mår ju bra =)

mel
    inte enligt min bm.

• pucken

självklart är det min bm som är snurrig =) inte för att det är nån nyhet! min lilla ejvor =)

• pucken

man klarar sig på på små medel =) är man bara allmänt snål löser sig allt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)