Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nu har jag fått min första faktura från me&i, synd bara att det fattar 4200 kr.. blir till att ringa och jaga kunder idag.
nu har jag fått min första faktura från me&i, synd bara att det fattar 4200 kr.. blir till att ringa och jaga kunder idag.
taco
du har väl fått en bekräftelse till din mail?
vad fint du! =)
Kommer inte ihåg vad jag skrev för datum..
Men när dom skickar kläderna så skapas en faktura till mig, vilket innebär att sista betalningsdag bör vara innan kläderna skickas, annars ligger sparkontot risigt till
jag rakade på känn under graviditeten
som tur är växte det väääldigt sakta då, och gör fortfarande, kalas!
I badhuset brukar jag alltid dra mig för att visa mig men nu orkar jag inte bry mig, på babysimmet så vet man att alla ser lika jävliga ut
nu har vi ätit tacos igen
Vi skulle ha det på fredag men vi slog på stort idag ist
puck
den tröjan som texas hade på sig från er, var det ull i den? vet du?
puck
aha. Texas är helt röd
tänkte om det var ullblandat för kineser tål i regel inte ull.
Tröjan var ju extremt bra! Förutom att den var för lång i magen, det var ju perfekt längd bak och den gick ner lite över benen & inte så varm som den andra (vilken är bra när det är iskallt), på dagarna kan han gå naken nu.
men guuuuud vilken underbar!
hm, betyder det att man måste köpa TVÅ påsar med ahlgrens bilar om dagen?!
känns lite väl överskattat för en laptop med 40 gb hårddisk
Man kan ju köpa såna där specialdesignade klisterdekaler och sätta på ist
haha.
Vad ska man med en sån kass dator till? hm.
men usbminnet var ju döcoolt!
F sa att han kunde offra sig och gå och köpa två påsar nu direkt
512 i ram, haha.
Ja, den är ju snygg iaf
Får se om f får nåt godis till helgen
Förresten så sa min pappa att det fanns tankar om att öppna min förra arbetsplats igen
& eftersom att jag har varit anställd förut så har jag förtur. Kanske man har ett jobb när man känner för det, vore ju nice men det lär väl ta några år för dom som vanligt.