Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

nu har jag fått min första faktura från me&i, synd bara att det fattar 4200 kr.. blir till att ringa och jaga kunder idag.

• Fru Indosaurie

vad fint du! =)
    Kommer inte ihåg vad jag skrev för datum..
    Men när dom skickar kläderna så skapas en faktura till mig, vilket innebär att sista betalningsdag bör vara innan kläderna skickas, annars ligger sparkontot risigt till

• Fru Indosaurie

jag rakade på känn under graviditeten
    som tur är växte det väääldigt sakta då, och gör fortfarande, kalas!

I badhuset brukar jag alltid dra mig för att visa mig men nu orkar jag inte bry mig, på babysimmet så vet man att alla ser lika jävliga ut

• Fru Indosaurie

nu har vi ätit tacos igen
    Vi skulle ha det på fredag men vi slog på stort idag ist

puck
    den tröjan som texas hade på sig från er, var det ull i den? vet du?

• Fru Indosaurie

puck
    aha. Texas är helt röd tänkte om det var ullblandat för kineser tål i regel inte ull.
    Tröjan var ju extremt bra! Förutom att den var för lång i magen, det var ju perfekt längd bak och den gick ner lite över benen & inte så varm som den andra (vilken är bra när det är iskallt), på dagarna kan han gå naken nu.

• Fru Indosaurie

känns lite väl överskattat för en laptop med 40 gb hårddisk
    Man kan ju köpa såna där specialdesignade klisterdekaler och sätta på ist haha.
    Vad ska man med en sån kass dator till? hm.
    men usbminnet var ju döcoolt!
    F sa att han kunde offra sig och gå och köpa två påsar nu direkt

• Fru Indosaurie

512 i ram, haha.
    Ja, den är ju snygg iaf
    Får se om f får nåt godis till helgen

Förresten så sa min pappa att det fanns tankar om att öppna min förra arbetsplats igen
    & eftersom att jag har varit anställd förut så har jag förtur. Kanske man har ett jobb när man känner för det, vore ju nice men det lär väl ta några år för dom som vanligt.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)