Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

haha jag DÖR av skratt.
    Fred ska sätta babyskyddet på chassit och då låg katten där..
    Då sa han: "hon ligger alldeles ihopknullad" haha. = ihoprullad.

• Fru Indosaurie

nu har vi handlat veckans mat, 609 kr blev det och då köpte vi blöjor för 180 kr och ost för 60. inte illa pinkat.
    Fast sen tillkommer förstås lite fredagsmys

• Fru Indosaurie

blä. kan du inte köpa beg iaf?
    vi har precis sålt freds historia b iaf, alltid nåt. jag funderar nästan på att sälja min medicinsk grundkurs bara för att den var så satans dyr, men jag ska inte.

• Fru Indosaurie

puck
    sugigt =/
    Sätt en köpesannons iaf så kanske nån nappar.
    Annars är väl kanske studiestödet till för bland annat studiematerial det är ju också shopping

• Fru Indosaurie

åh vad spännande! lycka till!

när jag hade mindre än 1 minut mellan värkarna som höll i sig i 1 minut var jag öppen 3 cm, vilken skillnad.
    men nu ska jag inte älta det

• Fru Indosaurie

Malla
    jag förstår inte riktigt hur du menar nu?
    Klart man kan.
    Jag hade en värk som höll i sig i 1 minut och sen var det mindre än 1 minut tills nästa värk kom.

• Fru Indosaurie

nu har jag gjort lite potatismos till W, nu ska hon bara äta tutte först och sen får vi se vad hon tycker om det hela =) bättre än gröt får vi hoppas..

statusen på våran dator är nu "beställt reservdel", det borde ju betyda att det gick igenom som en reklamation..

• Fru Indosaurie

mel
    ring en sjukgymnast (man får gå 4 ggr utan remiss väl?), då får du lära dig rätt hållning och övningar, det är jätteviktigt för det kommer att bli mkt tyngre.

• Fru Indosaurie

malla
    jag såg förresten att du skrev förut i tråden om skötbord på badkar, det har ju vi.
    Det skulle nog kanske kunna funka med ett sånt som inte har nåt glapp mellan vägget och badkaret..beror på hur bred kanten är.
    Om du kommer hit kan du ju spana in vårat så ser du.
    Vi har aldrig någonsin bytt blöja någon annanstans än på skötbordet när vi har varit hemma. Jag hittade det kalasbilligt på blocket, bara 250 kr och då är det ett sånt som man fäller upp när man duschar.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)