Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Nää dom menade att det kunde vara min graviditet som skapade mina problem
Nää dom menade att det kunde vara min graviditet som skapade mina problem
hm. Ja enligt DERAS tankebanor ja.
Men vad jag vet får man inte whiplashbesvär av att bära en bebis typ 5 minuter om dagen
möjligtvis ont i ryggen.
haha nää det kan man ju inte
Men jag fick ökade besvär i hela ryggen för att mina muskler är helt snedställda, så den ena sidan är jättesvag och då ska den andra kompensera, och vid ökad belastning som en graviditet så blir det kaos.
Fast det började redan innan.
Det kommer dom aldrig att göra.
Men iaf får man ränta på pengarna.
Beloppet är ju baserat på den invaliditetsgraden man har, min är satt till. hm, kommer inte ihåg.
Jag har fått pengar en gång.
för att dom anser att min arbetsförmåga inte är nedsatt.
Jag skulle ALDRIG kunna jobba 100%, det finns ingen möjlighet, jag har tom blivit uppsagd från ett jobb = jävligt stor förlorad inkomst för mig.
Pengarna jag fick är slut vid det här laget, jag åker till sjukgymnast en till två ggr i veckan och varje år kostar det 900 kr (väl?) innan jag är uppe i högkostnadsskyddet, dessutom kostar bensin till och från, jag äter medicin dagligen osv.
Nää tror inte det.
A (skriver inga namn..) är ju sjukskriven för en whiplash (som hon omöjligtvis kan ha, finns ingen chans i världen) och hon har fått en jävla massa pengar från sitt försäkringsbolag, kan man bara formulera sig och orkar så kanske det går, jag vet inte.
Fattar inte hur hon har burit sig åt.
Jag blir inte lyckligare (får mindre ont) av pengar men det kanske kan täcka mina utgifter iaf..
ja det är inte klokt, orkar inte ens tänka på det för jag blir så jävla arg. Hon är arbetslös 50% också och åker runt i sverige (med p) HELA tiden. Hur fan går det ihop? när man är arbetslös ska man väl söka jobb?
letw
nää men om det inte finns jobb så borde hon väl bli satt på någon aktivitet?
Iaf så är det en jävla hets här.
letw
men ursäkta, vart kommer hennes akassa ifrån då?
kan man bara gå hemma och driva och ha akassa? låter soft.
Själv fick jag lov att åka till globen varje dag och visa upp vad jag gjort, 40 resväg enkel väg.
Jag skulle sova SENAST 01, nu drar jag
godnatt!
puck
men ser ni inte alla transaktioner från sparkontot då? och kan försöka tänka tillbaks =/ jävligt drygt.
Vi har också plockat sparpengar denna månaden och nu har vi 180 kr på visakortet.