Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
mm, men man vill ju gärna sova på morgonen sover nog bäst mellan 14 och 16 typ
mm, men man vill ju gärna sova på morgonen sover nog bäst mellan 14 och 16 typ
smält smör? *ryser*
Vi har just haft lite sex här haha...det var jag sugen på...och snart ska sambon bege sig och jag flytta ut i köket till böckerna
pucken...allt för att inte plugga liksom, och det är jävligt trevligt när man väl satt igång Magnus sa att "Ja, nu är det ju visst du som bestämmer när vi ska *nulla!" Haha
nica...testa å bli gravid menar du? En del säger att man ska vänta iaf en mens och det kan ju vara klokt, men samtidigt så är det ju en massa som struntar i det också och blir gravida... Om du har en infektion så mårker du högst troligt av det...om inte annat så borde du ju kunna boka in en gyntid där de kollar så allt har kommit ut å så!! Massa lycka till till er!!!
nica...en del läkare säger att man ska väntatre månader också men då beror det nog mest på den mentala biten kan jag tänka mig... En mens kan ju vara klokt för att se att kroppen återhämtat sig å så... Ni måste ju ha en vc med gyn???
Nu så har jag läst på om teorin och gått igenom mina anteckningar, ska korta ner dom sen och kolla upp en del grejjer som jag inte fattar... Kanske kanske kan det gå!!!
Någon som kan säga mig var hjärnans fyra lober heter på svenska, är sååå insnöad på de engelska namnen (frontal (frontal, parietal, occipital, temporal)...
Vi ska åka med svärmor och handla lite också, dock ingens torhandling mest frukt och så... Å så toapapper
Hoppas sååå att småtokig ligger på BB med en liten nu
Hon har intevarit inloggad sedan i förrgår, men hon brukar ju umgås med C på helgerna så... Haha... Hoppas ändå!!
Ingen somkan hjälpa mig med loberna?? Frontal, hjäss, nack OCH...???
taco...men det var väl då hon var inne å kollade men blev hemskickad? Jaja, vi håller tummen...sååå spännande ju!!!
pucken...occipital-loben? *suck*
taco...läser perceptionsspykologi...
pucken...du bor i samma typ av område som mig
Bara handla frukt, jaja... 700 kronor senare Haha! Nu har jag skrivit om mina anteckningar så nu funderar jag på att lägga ner mer eller mindre...läsa igenom de tre A4-sidorna på tåget in imorrn, sen får vi se...
pucken...ja, men vi skulle ju inte ens storhandla *suck* Vi handlade nog mest onyttigt, Magnus var hungrig och plockade ner en massa gott i påsarna