Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
malla
va? gör nåt annat? näääää!
malla
va? gör nåt annat? näääää!
nu ska vi till handen och shoppa!
oj oj oj nu har jag köpt ny parfym! etos lägger ner och har halva priset på ALLT! nåt måste man ju köpa =)
letw
nja, ska börja baka sen när pengarna kommit =)
taco
ska läsa din blogg senare.
nära skjuter ingen hare =)
mm om ni visste va gott jag luktar just nu! letw, säkert att du inte kommer hit tidigare för att lukta lite?
oj jag är först upp! jag ska till skolan =( 4 timmar skräplektion men jag måste gå.
gud vad irriterad jag blir! vi har suttit och jobbat med spss hela dagen, och folk bara är emot mig hela tiden fast jag vet att jag har rätt!!! nästan så jag löser uppgifterna själv och låter dem sitta där med fel svar.
mm händer ibland och är lika jävligt varje gång. man har ju tur om man har en bra lärare då. en gång gjorde jag en gruppuppgift med 3 killar, och en av dem dök aldrig upp på våra möten och gjorde i princip ingenting. han fick vg som resten av gruppen, fastän vi tom redovisat vem som gjort vad och han inte fanns med på nåt. så jävla dåligt av läraren!
mmm synd att man var på smällen och sov bort dagarna, annars skulle man tagit hissen upp till rektorn och hört med honom. iaf så har jag fått iväg ett mail till min lärare om vem som har rätt på dagens övningar. jag tycker att mina polare är på väg åt helt fel håll, är nästan helt hundra på att JAG har rätt och inte de.
jo, det var det jag gjorde men alla totaldissade mig. vänta bara tills jag fått bekräftelse från paul, då jävlar =) haha! även om han godkänner det vi gjort hittills, så kommer vi få göra en komplettering som besvarar själva frågan.