Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken...jag är ju redan tjock, men så kan jag ju skylla på att jag är gravid Det blev iofs mest sånt som jag inte tycker om som ostschnitzlar, glass och semlor
Nu ska vi glo på film...
pucken...jag är ju redan tjock, men så kan jag ju skylla på att jag är gravid Det blev iofs mest sånt som jag inte tycker om som ostschnitzlar, glass och semlor
Nu ska vi glo på film...
Det blev visst ingen film, kom på att vi är sååå hungry så nu står det klyftpotatis i ugnen
pucken...jag har också varit sjukt pilsk idag...TVÅ gånger har vi fått till det och det är väl säkert år å dar sedan det hände sist... Allt för å slippa plugga typ Haha!
Konstig fråga kanske... Men måste barnen sova när man ska sexa?? Haha, jag kan ju ingenting om sånt där ju...
fru I...ok, jag har inte känt mig så pilsk på grund av blödningarna men nu är jag på G igen kanske Lyckos Magnus liksom
Jag tänkte ju på att de är så små så de inte fattar vad som händer riktigt, men de kanske får men för livet då?
Ja, det kanske är bäst!!
Mel...jag är egentligen likadan, men jag tycker det är väldigt nice när man väl är på G...man ska bara ta tag i det liksom Men två gånger på en dag beror nog på att vi haft nada att göra (förutom städa, plugga och så...)...
Mel...ja, eftersom ditt problem inte är fysiskt så lär det ju inte bli bättre när ni fått barn, speciellt inte om du inte hade lust innan heller
Jag har känt likadant också, men så fort jag "tvingar" mig in i situationen så glömmer jag av att jag eg inte vill och då är det supermysigt... Fast jag skulel ju aldrig börja böla heller iofs... Hmm, kanske något man verkligen ska jobba med, för ett förhållande utan "gnista och passion" är ju ingen hit i längden...
pucken...varför går du igång på det skitprogrammet?
pucken...men är det han arga kocken som du tänder på eller?
kickan...jag förstår vad du menar Ibland gnäller jag över den här j*vla sk*tgraviditeten också men är ju egentligen sååå lycklig. Önskar dig detsamma!!!
mel...jag tror Magnus nästan skulle lämna mig om jag inte släppte till på nio månader...men det är ju så vårt förhållande ser ut, tyvärr kanske