Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Lustigt att det syns spass tydligt på en del mäniskor så tidigt... med tanke på att den knappt växk förbi benet ännu som borde det ju liksom inte synas så mkt... Men det ser ju inte svullet ut, då skulle du ju vara mer rund, inte så toppig =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Fru - jag kände ju inte heller ngn jäkla kant förrns den var typ 1 dm över naveln så =)

• Melisabeth

Allvarligt alltså... Jag trodde verkligen inte att jag och syster var lika, men hon skall ha "mina" blommor och min typ av klänning på sitt bröllop... Attans vad svårt det lär bli att komma efter sedan då.. kommer bli plagiatvarning ju.. *mutter*

=)

• Melisabeth

pucken - jag vet inte om hon visste... jag har säkert sagt något, men om hon lagt det på minnet vet jag inte.. tror inte hon gjort det för att vara elak iaf =)

Och nej jag surar inte över det, blev bara lite förvånad över att vi hade såpass lika stil, det kunde man inte riktigt tro =)
    Och det gör ju det hela lite krångligare för mig sedan, men det löser sig säkert också =)

Är väl bara att inse att vi är systrar, och mer lika i vissa avseenden än någon av oss vil låsas om

• Melisabeth

Haha, ja vi klämmer in ett bröllop nu innan Ella kommer =)
    DÅ lär jag ju inte ens komma i en klänning så =)

Nej hon har fått vänta så länge så jag tycker hon skall ha allt hon vill, oavsett om det på minner mycket om vad jag ville ha.. Men å andra sidan är jag så ombytlig så jag kan säkert hitta något annat som är lika bra =)
    Jag vet ju dessutom inte hur buketten ska se ut, bara att det är samma blommor..
    Och klänningen är samma stil som jag tänkte mig.. fast ringningen är olika =)

Men angående klänning så är ju min syster större än mig, så det klart att för henne så är det ju ännu mer begränsat vad som ser snyggt ut på henne... Ärmlöst skulle inte se klokt ut på någon av oss, så det begränsar ju lite också =)

Nej det kommer bli utmärkt tror jag =)

• Melisabeth

Hmm. vita kallor.. Sedan klänningen är enkelt typ ingen utsmyckning alls, insvängd sak, men sådana där tunna ärmar lite fladdriga.... Sedan var väl hennes rigning mer v formad, eller lätt hjärtformad = kombo av dem... vilket jag inte riktigt tänkt.. men annars så =)

• Melisabeth

Lika bra passa på då ju =)

Nu har det framkommit att den "skrämmande" delen av bröllop enligt A är planeringen....  Bättre det än att det är att vara gift som skrämmer, men ibalnd blir man inte klok på karlar =)

• Melisabeth

JO jag fattar inte heller... om han bara är med och drar upp riktlinjer och "okejar" saker så behöver han ju inte lägga ner sig mer direkt om han inte vill.... MEn  men.. de 'är ju som de är ibland...

• Melisabeth

Jo precis.... men det är ju därför jag funderar på varför han är anti...

Men jag vet knappt själv nu.. jag vill ju vara smal och snygg på mitt bröllop.. så det känns avlägset nu.. men samtidigt så vill jag vara gift... nu.... Men man får ju inte det senare utan det förra liksom....

Aja, får tänka på saken antar jag =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)