Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    Rosa är ju iaf snyggt!

dom TVINGADE mig att gå på toa en gång. Inte för att jag kunde kissa.
    Höll på att avlida utan lustgasen.

Jag har också läst om dom som sminkar sig mellan värkarna, även sett bilder här på fl.
    Men jag var aldrig smärtfri så för mig är det helt obegripligt

• Fru Indosaurie

dom fick lov att sätta kateter på mig också, men jag brydde mig inte ett dugg.
    Hade gjort kanske 15 gynundersökningar redan så det kunde inte bli värre.
    Det var ju asskönt, jag drack som en idiot dagen efter och behövde inte ens gå upp och kissa, man blev inte ens kissnödig
    otroligt skönt till skillnad mot graviditeten när man kissade en gång var 10:e minut. haha

• Fru Indosaurie

Mel
    tror inte att det är nån risk att dom ger dig morfin, det är extremt sällsynt att använda, det är inte bra för barnet.

• Fru Indosaurie

Mel
    på våran förlossningsförberedande sa dom att det var extremt ovanligt och förklarade hur farligt det var för barnet
    För jag hade ju tänkt att det var nåt för mig

• Fru Indosaurie

Jag lyckades söva W trots allt
    Nog för att hon knorrar och gråter lite i sömnen så det kanske inte varar så länge..

• Fru Indosaurie

CaMi
    Dom har väl mkt mardrömmar i den här åldern tror jag.
    W vaknar till kanske 5 ggr innan hon somnar på riktigt. Sen vid 01 vaknar hon och är ganska ledsen så då måste jag lägga mig hos henne.

• Fru Indosaurie

den här gången har vi tagit 36 bilder per dag i snitt och då har jag raderat alla bilder som blir suddiga eller sneda, eller får nåt annat fel

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)