Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Vårat batteri behövs laddas var 3:e vecka eller nåt sånt och det kommer jag minsann ihåg. Den stänger av sig till slut och då sätter jag i den direkt.
Vårat batteri behövs laddas var 3:e vecka eller nåt sånt och det kommer jag minsann ihåg. Den stänger av sig till slut och då sätter jag i den direkt.
Man sätter kameran direkt i laddaren och det är ju bra, då kan man bara ta upp den lätt om man vill ta ett kort under tiden
Snön är borta för längesen.
Idag har det regnat och det var ungefär 4 grader ute. brr.
Våren som hade kommit
puck
våran kostade 4000. Vi köpte en när dom var dyrare än nu.
Sen lämnade vi ju den på service och så kom den till butiken, bara det att dom slarvade bort den så vi fick välja en ny och då hade kamerorna blivit bättre, kalasbra!
ja det skulle ju snöa i helgen men jag har då inte sett nån snö.
Fast iofs berättade F att det hade snöat i natt.
puck
har ni värsta försäkringarna?
det tar aldrig vi Fast våra saker alltid går sönder
Dom har ju rätt att skicka in prylen på lagning 3 ggr, sen får man en ny..
kul, mina auktioner gick ut för mindre än 2 timmar sen & två st har mailat att dom har betalat.
& min patapum är uppe i 11 kr
jaa det är väl lika bra med försäkring, vi försäkrade nya datorn nu.
Då kan vi råka köra över den med bilen och få en ny inom 3 år
vad är det för fel på eran acer? Våran skickade dom in 3 ggr som sagt och det var massa fel.
våran gick inte att spara på hårddisken för då sket sig hela datorn.
Den felsökte sig varje gång man slog på den, det gick inte att stänga av den ibland så man fick ta ur batteriet, musplattan funkade inte och tangentbordet funkade inte.
Dom bytte hårddisk, moderkort, touchpad och en massa saker, det blev alltså en helt ny dator, men den funkade inte ändå och dom fortsatte att ta in den för lagning.