• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

usch, jag hatar tidiga tentor! föredrar när de börjar runt 12, så hinner man sova ordentligt och vakna till =)

men sen tar du det lugnt också, när du har läst. köp nåt gott att äta och mys för dig själv en stund =)

• pucken

taco
    det är en buss ju! med böcker i.

• pucken

ärligt, köp aldig nåt från apple! dumma jävlar som inte klarar av nåt.

• pucken

seriöst, det verkar bara vara dönickar som jobbar där. vi fick datorn för sent, och vi skulle fått med en rabattkupong för att få rabatten på datorn. men kupongen måste man skicka in efter att man fått datorn, men senast en månad efter beställningsdatum. jävligt lätt att skicka in en kupong man aldrig fått, och datorn inte ens kommit efter en månad. så nu vill de inte ge oss nån rabatt! va fan pysslar de med?

• pucken

mmm jag vill ju inte ha skiten längre, jag har svurit tillräckligt över deras urdåliga service och bemötande. men micke vill ha datorn, och det nu, så han vägrar lämna tillbaka den.

• pucken

letw
    jo, men vi har inte pengar att lägga ut på en dator till. om vi skickar tillbaka den här så tar det 2 veckor innan vi får tillbaka pengarna, för de måste skicka tillbaka den till shanghai. blir så sur...

det är 850 kr rabatt, för vi köpte en skrivare till, som man ska få gratis eftersom det var nåt specialerbjudande. vi har ju fått hela 500 för att de inte klarade av att skicka datorn till rätt adress.

• pucken

nja, han var utan datorn hela julen, det var bara ren tur att jag tog med vår gamla bärbara. vi skulle fått datorn innan vi åkte, men det lyckades de ju inte med som sagt. tog en månad i leverans, inte 5 arbetsdagar som de sa från början.

jag kan lova att jag är arg, men jag får inte ringa dem för micke. iaf så säger de att de inte kan göra nåt för oss, det inte deras fel. vi måste skicka ett mail som kan vidarebefordras och vidarebefordras igen till nån som överhuvudtaget har hand om klagomål. kan tillägga att micke pratat med dem varje arbetsdag i två-tre veckor nu, egentligen borde de ju betala vår teleräkning eftersom de är så förbannat inkompetenta och inte klarar nåt.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)