Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru I...jaha, du menar så Ja, jag sa ju att jag var koko... Jag fattade det som om att värken inte ens gått över förrän nästa kom Haha...sorry!

Gissa vem som ringde mig då? Chefen...och jag ska jobba kl.16 *suck* Men då får jag iaf de där pengarna jag tjatat om...

• MallaMojs

fru I...aha, ja just det ja! Har sett att vår kant som sticker ut från väggen är väääldigt liten och det skötbord som vi kollade på påå BabyProffsen skulle inte stå stabilt... Jag kommer jättegärna hem till er och kollar ändå, men jag tror att det blir en sån "byt-dyna" lite här å var härhemma...

• MallaMojs

taco...vi har ändå inte plats för ett skötbord, så det får nog gå utan om vi inte hittar på något smart!

kickan....I knooow

• MallaMojs

kickan...jag hoppas sååå att det går vägen denna gång...vill se ett starkt plus på torsdag!!!

• MallaMojs

haha...jag har personligen tolkat testet Å de tär ett plus såklart! jag har iaf varit tyst i sex timmar...

• MallaMojs

kickan...det känns som om att man känner er alla, så man vill bara skrika ut för man blir så glad, så en liiiten eloge vill jag allt ha

• MallaMojs

Magnus var ju inte tyst en sekund efter att vi plussat, sa det till hälften på jobbet vecka 5 liksom

• MallaMojs

kickan...ja, det gör han nog rätt i... Men nu börjar Magnus säga när när folk frågar hur det går att vi väntar på UL i februari, för han har fattat att det är då man ser så allt sitter där det ska å så... Min man är inte alls lika påläst som din!

• MallaMojs

kickan...vad tycker han om FL då?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)