Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
puck
men du får gå till ÖF och hetsa dom
Eller gå ut på gatan och bjud in folk, haha.
Och kusinen kan väl handla till bebisen som inte är i magen också eller, barnet.
puck
men du får gå till ÖF och hetsa dom
Eller gå ut på gatan och bjud in folk, haha.
Och kusinen kan väl handla till bebisen som inte är i magen också eller, barnet.
Jag vill inte heller gå själv till ÖF men det känns som ett måste.
Det är inte SÅ vanligt med pappor där och man blir lätt utanför, men det känns ändå svårt att lära känna någon annan om F är med, för då är ju han med och pratar.
imorrn ska vi till solnadental
usch usch usch.
japp, jag har inte varit hos tandläkaren sen 2003 och jag har ont i en tand nu, ska dra ut den, fast inte imorrn.. Jag har värsta problemtänderna också så det finns nog en hel del att göra.. *ryser* är nästan lika rädd för tandläkaren som för en ny förlossning
F ska göra undersökning också, vi måste börja göra det varje år. Han har aldrig haft ett hål.
förresten, superspännande att han tänker börja gå!
va? hade du inte bitit av nån?
men vad knasigt
och onödig utgift..
jag går som sagt aldrig till tandläkaren, jag vet att jag behöver göra en massa saker och har "ont" i en tand och känningar i flera.
Men eftersom att jag är livrädd för att gå dit så skiter jag helt enkelt i att boka en tid..
precis som att jag inte bokar tid hos terapeuten eller hos läkaren.. osv.
Jag brukar också gå och gnälla "jag MÅSTE gå till min terapeut" exempelvis.
Det betyder inte att jag faktiskt bokar en tid och går dit.
Har iofs inget med barnslighet att göra, för jag är ju mogen Men det ligger mkt djupare saker bakom.
åååh. jag har precis fått min leverans från "hembakat". Så sjuuukt goda recept, nu blev jag hungrig (på fika) trots att jag nyss ätit.
jag har inte ens slagit på tvn än idag