Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mel...snarast betyder väl snarast?
Taco..ujdå! Lät inte så skoj... Vad gör mannen om dagarna då? Jobbar?
Mel...snarast betyder väl snarast?
Taco..ujdå! Lät inte så skoj... Vad gör mannen om dagarna då? Jobbar?
taco...du menar att han inte hann på grund av jobbet?
Taco...ja, å imorrn är det ju fredag så
Taco...jag vill ju att Magnus ska vara hemma när (hmm, OM!!) jag får jobba från januari, på heltid så han frå spara sina pappadagar tills dess. Såklart så har vi ju 20 pappadagar när de kommer, och så ska jag försöka få han att ta fyra veckor semester efter det!!!
Taco...jag tänker ungefär så när jag tänker att JAG ska ta hand om två också så... Mern jag tänker att om han är hemma med mig i början 20 dagar + fyra veckor så kanske vi lär oss tillsammans... Vi skulle få sååå mycket mer pengar om jag fick jobba!
Måååste få hjälp nu!!!
Jag ska skicka iväg en ansökan för ett jobb... Vik 80% fram till sommaren, som lärare i hemkunkskap i en skola... De vill att man ska ha med löneanspråk??? Hjälp?!!
"Jag tar det jag får!" kanske inte funkar...
letw...men om man inte är utbildad då?
letw...det står att ingångslönen för lärare 4-9 är 23300 men att den beslutas individuellt... Hur ska jag skriva då?
Kan jag skriva att jag vill ha motsvarande (eftersom det bara är 80%) en heltidslön på 23000? Då kommer jag ju aldrig att få jobbet ju...
letw...jag ringde min bank-pappa...skrev att jag ville ha 20 000 heltidslön... haha
haha, kan inte se mig själv somhemkunskapslärare, men det är spännande ju Kände att vi behöver verkligen pengar!!!
kickan...hej gravidis