• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

malla
    city elite? de är jättefina! supersnygga färger. var sugen på att köpa en lila till agge innan.

• pucken

malla
    jo men jag tror att de heter first wheel city elite, men de kanske kortat ner namnet. jättefina =) även om vår emmaljunga håller längre än ett år så funderar jag på att sälja den rätt snart. det börjar bli rätt tungt med agge i den, så egentligen vill jag ha en riktig lättviktare (typ min fiiiina blå trehjuling).

• pucken

mammarazzi i centrum har också fina tvillingvagnar. iaf hade de det för ett tag sen. brukar gå där och kika, de har en rosa vagn som är så jädra snygg!

• pucken

bugaboo heter den. den är snygg, men kostar därefter. fru köpte den på näter, från tyskland, för några tusen mindre än den kostar här.

• pucken

gud va kul vi haft ikväll! kvarteret skatan äger =)

tokig
    =( vilken osis!

• pucken

va vissa är anti mitt kära lilla vh =(

• pucken

fru
    du som har nära till pop, du får hålla koll på rean =) måste veta om det finns nåt kul, då kan jag spana läget när jag varit i skolan. har ju inte kort nu, bara biljetter.

mel
    vh är inget att hurra över, händer mest bara tråkigheter här =(

• pucken

fru
    nej, inte just nu. jag har bara lektion 2 dagar i veckan fram till den 22, och micke har inte ens börjat sin termin än. billigare att köpa biljetthäften då, och köpa kort när skolan startat på riktigt. störigt eftersom man inte kan komma iväg så mycket =)
    vad är det du ska ha? vill du visa bild?

jag har iaf en massa katvig i minneslistan på tradera, är några grejer jag väldigt gärna vill ha =) och vi var inne på matadorkids idag när vi ändå var på mariatorget, köpte en tröja och ett par byxor, båda från katvig. så himla snygga färger, jag måste ha meeer!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)