Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
men gud va jobbigt, vad är det för fel på datorn?
jag hoppas inte vi får nån extra räkning, men det gör inget. vi går plus ändå =) csn är extra snälla ibland!
men gud va jobbigt, vad är det för fel på datorn?
jag hoppas inte vi får nån extra räkning, men det gör inget. vi går plus ändå =) csn är extra snälla ibland!
jag ska spara sjukt mycket nu när jag kan =) men jag tänkte köpa lite födelsedagspresenter till agge också, lika bra att göra det medan man har pengar. har ju bara hittat dyra saker jag vill köpa =(
aja, men du har en dator iaf! bättre än inget. och micke har fått sin från apple, helt otroligt.
förresten fick jag den rosa jumpsuiten igår, tog lite tid. så jag fick den i strl 86 istället =)
mm hon skrev att jag gärna fick skicka de gamla, så egentligen hade jag säkert kunnat sälja dem på tradera. men det kändes så taskigt =) iaf, han hade inte kunnat ha 80 nu, han har växt med raketfart sista månaden och är nu 79 lång!
men du, jag har ju fuchsiabrallorna i 80 =)
du gav vl negativt? jävligt dåligt att skicka så sent!
bla den här vill jag köpa
www.amazon.co.uk/My-Mr-Men-Library-Bus/dp/0749859873
sen finns det en likadan fast med tjejfigurerna. vet inte om du vet vilka mr men och little misses är, men vi hade några såna böcker när vi var små. och de här bussarna är alltså hela samlingen av samtliga figurer, runt 50 st. dyra, men gud va jag vill att agge ska ha dem.
här ser man hur böckerna ser ut.
en.wikipedia.org/wiki/Mr._Men
mm har du påpekat för honom att du tycker han gett dålig "service"?
haha ville du ha de trasiga? knäppgök =) matadorkids hade en brun jumpsuit kvar, i 92, jag var ruggigt nära att köpa den. 30% rabatt var det på den, och den är så SNYGG!
haha du kan säkert maila henne och fråga om du får köpa dem billigt =) tror inte det är så svårt att laga dem, men jag vet inte om det blir snyggt. de var ju sönder i tyget, inte sömmen.
men jag tycker att du ska påpeka den långa leveransen, åtminstone i omdömet.
hur gör ni med föräldraledigheten? innan kände du att kroppen inte orkade, är det fortfarande lika kämpigt rent fysiskt?
så som hon verkar växa dröjer nog inte länge innan hon vill ha suiten =)
mm det ska du absolut vara. jag hoppas att mjölken funkar till nästa bebis.
klart du får en slant från försäkringsbolaget! det finns väl ingen anledning till att neka dig?
haha gör det! jag kanske vill ta de limegröna =)
ja du, det finns människor till allt. pappa fick inte ut nåt på sin försäkring när han ramlade och slog sig så pass illa att det var ett mirakel att han överlevde egentligen. han låg på sjukhus i över två månader, och fick operera skallen för han läckte hjärnsubstans. försäkringsbolaget behövde bara ett papper från nånstans så skulle de betala ut, men nissarna som skulle fixa pappret vägrade. och de skulle inte ens förlora nåt på det. så pappsen stod utan ersättning =( fick några lappar för vanprydande ärr och lite till, men inte mer.