• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco
    haha vilken syn! härligt!

agge sitter på balkongen och leker. han har inte varit så nöjd på lääänge

• pucken

ja jag vet allt, för jag har fött min nä va löjligt. man är inte en bra förälder bara för att man kan få barn.

på tal om barn så ska jag se "vi äter oss till döds" ikväll, på trean. det handlar om att inte kunna skaffa barn till följd av övervikt. tycker det verkar vara ett intressant avsnitt.

• pucken

micke blev inte klokare av att träffa åhlénsfolket. de sa typ inget, bara att det verkade lovande och att han skulle få besked senast på fredag. kunde de itne tagit det på telefonen?

• pucken

svärmor tror att det har att göra med skatter eller nåt. om de anställer nån i mars, så måste de skatta för den personen. men om de anställer i april slipper de skatta i år. hon hade tydligen märkt av sega anställningar när hon jobbade där

• pucken

fru
    det är ingen här inne som säger nåt om snitt. jag är glad att jag slapp det, det kan jag lova!

• pucken

haha de vill ju att han ska börja jobba på måndag, OM han får jobbet och det får han då veta på fredag.

• pucken

fru
    nä, alltså, tjänsten skulle tillsättas omgående när annonsen lades upp för över en månad sen.

mel du skulle testat bollen! den var rätt kul

• pucken

alla ser så goda ut i boken! jag kan inte bestämma vilka jag ska göra först =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)