Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
åh gud, de senaste avsnitten av greys har jag inte kunnat hålla inne tårarna stackars izzy.
åh gud, de senaste avsnitten av greys har jag inte kunnat hålla inne tårarna stackars izzy.
mel
har du och exet kontakt? så du får träffa bebisen tänkte jag =) kan vara bra terapi
agge somnade så snabbt så micke han inte slockna
mel
jag håller med fru. och jag har inga amningshormoner! jag är gråter för ingenting. jag grät på tåget idag för att min uppgift typ var underkänd, och det var med näppe jag kunde hålla tårarna tillbaka när läraren gav feedback.
gråtattacker och problem i skolan är iaf ingen bra kombo.
vi ska till bvc 10.30 och sen ska väl jag försöka komplettera min inlämningsuppgift. känner inte för att ringa läraren och fråga om avhopp idag har redan frågat en gång och då pratade han runt frågan och sa att det säkert blir bättre. jo tjena
hur bra är man som lärare när man bara ökar på ångesten hos sina elever?
agge var 79,6 cm lång och vägde 10,7 kg min stora lilla kille!
äh bebisar kan inte bli för stora bara runda och fina. agges sista kilo har gått rätt långsamt, han rör sig så mycket nu. och har inte tid att äta.
agge är också "smal" i relation till sin längd, men skit samma. han mår ju bra =)
alltså, hoppa av kan jag ju rent praktiskt. frågan är bara om det går att ordna så att jag fortsätter där jag slutar, eller om jag måste göra om hela kursen. känns inte så kul att göra om allt vi gjort hittills, så roligt har det inte varit.