Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
jag har då bara lyssnat på älgarna demonstrerar
jag har då bara lyssnat på älgarna demonstrerar
då ska ni höra låten om gäddan gösta, som käkar upp mörten bertil till lunch
jag ska snart till ica och köpa tröstmat. eller ja, glass.
varför kan itne töntläraren svara på mitt mail? jag vill liksom jobba lite med datareggen idag, så jag slipper sitta hela dagen imorgon *suck*
fru
jag vill det, men jag avvaktar tills micke fått besked om jobb. och tills dess måste jag ju åtminstone låtsas engagera mig om micke får jobb blir det lättare för läraren att förstå min tidsbrist, och lättare för mespucken att hålla fast vid att hon vill sluta! men jag ska nog jobba lite i helgen också, för säkerhets skull. allra helst skulle jag vilja plugga kursen på halvtid, det hade varit perfekt!
mmm jag lever på hoppet just nu. om jag tar för givet att han får jobbet, så kan jag ju se ljuset iaf =) annars får jag prata med läraren och se vad han har att säga.
fru
nä, han bestämmer om jag ska göra om allt eller om jag kan ta vid där jag slutar. och jag vill inte göra om allt, då fortsätter jag hellre. och nä, han är inte normal, han är tysk
fru
jag får helt enkelt se fram emot en ledig sommar inte blir det mindre jobbigt att göra om, det är fortfarande samma lärare
mest att den biten vi klarat av har varit så tråkig.
mel
äh skit i de gamla, de dör snart ändå
okej, nu tror jag att jag kan ha kommit fram till en bra lösning med skolan. kortfattat så har vi gjort en enkät och nu fått in alla svar. det vi ska göra till på onsdag är att registrera alla svar i ett statistikprogram och komplettera inlämningen jag fick dåligt på. efter det ska vi lägga in analyskoder och börja analysera materialet. rent logiskt borde jag kunna göra ett uppehåll efter att analyskoderna lagts in, eller hur? sen återstår bara att skriva själva rapporten och göra en massa uträkningar i datorn. ska kolla med läraren vad han säger om den idén.
det braiga med mitt fina efternamn är ju att en hel del drägg här heter samma sak självklart känner de ju varandra, så då vet de vem jag är också *suck*