Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
texas är alltid med
texas är alltid med
var det bröllopsfotot?
åh hjälp, en i mickes klass gör sitt exjobb på microsoft i paris! HUR lyckas man med det? jag är imponerad.
äh gör lite hjärtan bara de blir nog glada ändå.
mel
då tycker jag att du fattat det hela man ska verkligen aldrig fråga någon om nåt som man egentligen redan bestämt sig för.
jag är en mes. frågar alltid vad andra tycker, sen muttrar jag över att få fel svar.
tänka sig, vh var på efterlyst igen. händer väl nån gång i månaden. bra ställe man bor på.
alltså, det är våldtäkter hit och dit här. misshandel och mord. och allt händer ju nära tågstationen, där vi bor. konstigt att man inte vågar gå ut.
scb lär ju ha jämförande statistik *rusar*
hittar inte för västerhaninge =( men haninge hade 9508 anmälda brott 2005, sumpan 4992. borlänge vet jag inte var det ligger och jag kollar säkert fel kolumn för det fanns flera och jag är trött
mm de siffrorna är från en kolumn som heter "antal brott" men sen finns det en som heter "antal brott per 100 000 av medelfolkmängden", och där ligger sumpan högre än vh. jag är för trött för att fundera på vad den står för också
haha jag tar det som negtivt!
nu kom jag ihåg en lapp jag fick i en lyckokaka "you and your wife will have a nice weekend"
god natt mel! och goooood natt pucken!