Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Malla: Japp, då får magen inte samma chock av pencillinet! Funkar för mig, min mage mår räv på pencillin!

Jo, halvilla men det är bra... dock har jag jättekonstig värk, skär liksom i hela underlivet ibland, som om jag fastnar i ett läga och inte kan röra mig! Vad fan är det?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ja, givetvis, hur är det själv?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nice med UL, kommer gå finemangens!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Malla: Det går framåt, men sakta... orkar knappt tänka på skiten!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    bubbelbrudenTheone skrev 2007-02-14 14:56:01 följande:
    när e de vår tur o + ? längtar så efter de där vackra +
    Hur länge har ni försökt? Det kan ta tid vettu!

Nica: Ja, de säger att man ska vänta en mens men det är inte alls alla som tycker att det är nödvändigt, dock kanske bra om man haft infektion och skit så att det inte ställer till det sen! Kram
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nica: Det finns de som får HCG-injektioner för att ägget ska släppa, men har man redan HCG i kroppen så kan inte ett ägg mogna... har jag för mig.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nica: Har du tagit ett HCG-test hos läkaren? Kan ju vara bra att veta om värdena är förhöjda eller om de går neråt?

Här är det okej, sjuk som fan och vet inte om det är influensan eller bara graviditeten, men men... jag klarar mig!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nica: Nej, har du fortfarande inte testat helt minus mellan så är du antagligen inte gravid!

Har ni VUL:at och vet att allt kommit ut osv?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Men om allt kommit ut, varför sitter HCG:et fortfarande kvar?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Men har de mätt det eller är det bara via gravtest? Tänkte så att de kontrollerar så att det går neråt iallafall!

Lycka till!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)