Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hehe, jag kan tänka mig brun bas faktiskt! Men det lär kanske inte hända tills man behöver en... förhoppningsvis snart!

Ja, fast tror tanken med att inte massproducera så mkt är bra med, håller bättre standard tack vare det. Dessutom gör ju långt ifrån alla märken tvillingvagnar.

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Kickan 84

Kommer snart börja klaga, bara VET att jag snart kommer bli skenis som jag vet inte VAD!

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Kickan 84

Haha, ja för tusan! Jag är ju skenis även när jag inte haft ägglossning överhuvudtaget! Denna gång har jag ju liksom garanti på att det har hänt... jösses... Hemlis

• Kickan 84

Hihihi... jaaa, det känns ju verkligen som att det är på tiden... snart är vi annars inne på försöksmånad 12... shit pommes... urrrk!

Men, jag är inte naiv, man kan inte bli gravid på varje ägglossning man får liksom!

• Kickan 84

Jaaa, det vet jag!

Vad gör ni i helgen då?

• Kickan 84

Åhhh, vill också kolla bebissaker! Oskyldig

Begravningen är nästa fredag, om en vecka alltså. Kommer ta flyget ner på Torsdagkväll efter skolan och åker hem igen på lördagkväll, verkligen snabbvisit.

Denna helg så har vi examensfest i morgon på Operan, ska bli mkt trevligt! Inte för att jag är färdig men, vill ändå gå på festen med de jag läst med och inte de som ligger en termin bakom!

Så idag har jag shoppat en svart klockad kjol och en svartvit omlottop. Funkar både till begravning och festen...

• Kickan 84

Haha, ha köpt en flaska vin, kanske blir min sista på länge, man vet ju aldrig!

Vi blir 300 pers så jag känner låååångt ifrån alla! Men roligt ska det bli!

Vi har inte heller klasser, men är några jag hållt ihop med sedan starten!

• Kickan 84

Hahahahaha... ja det ska jag göra ta mig tusan! Gäller ju att hålla hårt i det typ... enda bra med att inte ännu ha lyckats!

• Kickan 84

Men är de "alkoholfria" vinerna verkligen totalt alkoholfria?

Ja, jag älskar rött vin, kommer sakna det som tuuuusan! Men, det får det vara värt!

• Kickan 84

Ja, jag skulle inte dra den chansningen!

Jag skulle nog satsa på någon god alkoholfri drink istället för vin, alkofritt vin brukar inte vara någon hit...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)