• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

hmmm...

Typ: D12 OPALer (Old People Active Life)

Utmärkande drag

* Pensionärer
    * Yrkesutbildade
    * Änka/Änkling eller Frånskild
    * Medelinkomsttagare
    * Hyresrätt i storstadsförort/medelstor stad
    * Aktivitetsintresserade
    * Traditionalist och kollektivist

• pucken

malla
    ja, lägg ner plugget nu. du måste hinna vila och mentalt bearbeta all text!
    vi handlade för 1000 spänn idag, på ica. och en hundring på lidl, för de har supergoda osaltade och orostade nötter! köpte faktiskt bara nyttig mat idag =)

• pucken

gud ja, jag ville bara köpa godis men jag stod emot. jag älskar godis =( micke har det bra han, han kan trycka choklad och allt bäst han vill utan att bli fet. jag vill också! och jag är så sugen på ballerinakex. ska laga mat så snart jag gjort klart brödet.

• pucken

åhh semlor, det vill jag ha! jag gillar semlor, med massor av mandelmassa och grädde =)

• pucken

konstigt att jag är überhungrig, jag har ju inte ätit lunch! *dummerjöns*

• pucken

helt appropå, så är jag ruggigt pilsk! tycker att agge ska somna nu, jag har ju fan tittat på hell's kitchen hela dagen och blivit smutskåt =) sov unge, SOV!

• pucken

fru
    mm icas funkade inte för oss heller =(

• pucken

va? kan NÅGOT få hunden trött? jag är imponerad =)

åh vi åt världens godaste tonfisksallad till middag idag, med en massa smarriga saker =) mmm ska ha en matlåda till skolan imorgon, blir poppis med vitlöken.

• pucken

han får följa med dit oftare tycker jag =)

tonfisken var nästan överflödig faktiskt. vi köpte nåt som heter vitlöksstänger, och de gjorde hela salladen. så jävla gott! lite fetaos och olivet, tomater osv. måste vi göra igen =)

förresten, hur smakar tofu? vi har köpt det och ska göra nån mat, hittade en recept som såg gott ut. ja, om nu tofu är ok.

• pucken

nä det verkar som mickes kompis har gjort slut med sin tjej =( de som var förlovade och så himla kära. gud va trist =(

vi fick två påser solkiga kläder av mickes bror idag. var typ 2 byxor vi kan tänka oss att spara.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)