• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Fru - nej jag vet.. jag har ju pratat med psyk i flera år.. jag borde "kunna sånt".. är just bara att när det handlar "om Ella" istället för mig så blir det så mkt "viktigare" på ngt sätt, så man vill verkligen att det blir rätt från början =)

Men jag är nervös för allt numer... är ju delvis därför jag skall dit, passande nog =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Kan även tillägga att en tjej i Gävles fikatråd aldrig kunde lära sigvad jag hetter, för henne var Winnertaco en hund som tuggar på en pinne

• Melisabeth

taco - haha, hela tiden när jag ser din lilla bild så ser jag inte en jycke med pinne utan en svart flamingo eller nått sånt istället =)
    Alltså pinnarna är benen och jycken kroppen och benet en lång nerböjd hals =)

Vet int varför, men det var vad jag såg första gången och sedan dess så "sitter det" där hur fel det än är =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    JA, det kan ju bli så, har man väl fått för sig nånting så är det omöjligt att ändra på!

• Fru Indosaurie

taco
    haha nä.
    "du vet hon som kommer från ludvika, som bor i gävle, som har en flat, som fick barn före julafton.. osv osv osv"

• Winnertaco

Fru
    Ja, det stämmer ju alltihopa

Vet ni, vår granne var här och hälsade på nu på kvällen, och hon hade sin gravida syster med sig! En JÄTTEFIN gravidmage!! Jag blev så avundsjuk!

• MallaMojs

Överlevde intervju, jobb på Coop, middag hos svärmor och Wallander-film

Chefen skulle höra av sig senast fredag, men jag såg nu att han ringt på hemtelefonen ikväll... Hmm, vad ville han då??? Talade inte in något meddelande eller ringde på mobilen...*suck*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)