• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

tror inte att många är otecksamma för sina graviditeter, på samma sätt som få föräldrar är otacksamma för sina barn. men man måste få påpeka att saker och ting är jobbiga utan bli beskylld för att vara en gnällfia.

• pucken

kickan
    absolut, jag har aldrig fått missfall och jag kan inte alls relatera till den situationen. självklart förstår jag att det måste kännas skit =( jag hoppas att det tar sig för er snart! jag vill verkligen att du ska få känna lyckan av att vara mamma! även om ungar kan vara förbaskat jobbiga ibland.

• pucken

fru
    såna är mina katter med. de kanske kan bilda klubb? agge gillar ju typ allt.

• pucken

malla
    godnatt!

fru
    hjälp! och jag tycker agges 10 kg är tunga.

• pucken

agge ligger på medelkurva när det gäller vikt, men övre för längden. så egentligen är han en smal bebis, men det tycker inte jag =)

• pucken

mm kan man. men han äter lite dåligt nuförtiden, vill bara ha frukt och det blir han inte riktigt mätt på.

• pucken

mel
    ja, men det kommer nog. han äter när han blir hungrig =) om inte annat gillar han ju gröt.

• pucken

haha ja, men han gillar bröd också =) inte för att han äter så mycket, det är mest kul att leka med.

• pucken

har wilma upptäckt hur kul det är med höga ljud? ett tag skrek agge så högt och gällt han kunde, för han tyckte det var skitkul =)

• pucken

vad ska han äta annars liksom? han vill inte ha välling, ersättning eller vanlig mat (varken hemlagad eller köpt). lika bra att han käkar det han vill tills han kommer på att annat är gott också =) vissa rätter går ner hyfsat bra =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)