Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nä herregud =) klart ungen måste ha mat! när han väl blivit större kommer vi ju sjävklart att se till att han äter riktig mat också. som sagt är det svårt med småttingar.
nä herregud =) klart ungen måste ha mat! när han väl blivit större kommer vi ju sjävklart att se till att han äter riktig mat också. som sagt är det svårt med småttingar.
gör det, så ska jag se dokumentären om världens längst ammande mamma =)
ring upp fred och ge luren till wilma, så kan hon snacka medan du vilar =)
usch va läskigt! iiihh kan han inte bara pissa i kattlådan? =)
jag går aldrig ut när det är mörkt, eller ja, väldigt sällan. är livrädd, man vet aldrig vad det är för folk ute. speciellt inte här i vh.
undrar vad de skulle säga om du ringde egentligen. du kan ju alltid svänga ihop en kladdkaka och bjuda på =)
gud, ibland blir jag helt matt och tårögd av att se min aggs. han är verkligen så vacker! okej att han gnäller ibland, men han är helt perfekt, skulle aldrig vilja ha en annan bebis än han. *mammig*
fru
ja, nu slingrar de sig bara och tycker att man är i vägen. men ibland så kommer man åt att ge honom en bamsekram!
mel
japp =) men det har varit så här ett par månader, så himla skönt att jag släppt allt som kändes svårt. jag verkligen njuter av att vara (studerande) mamma, om man bortser från lite jobbiga turer ibland.
nä töser, jag måste lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon. guten natt!
malla
lycka till på tentan idag!
så ska vi se om tågen går som de ska idag, alltid ett äventyr att åka med sl. men de har inte haft problem på vår sträcka sista tiden, det är positivt =)
äntligen hemma från skolan, och fått bekräftelse =)