Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Asså, min kompis är ju konstigast i världen... Hon blir typ sur för att jag orkar/hinner göra saker fast jag har en bebis hemma. Hon ska ju komma och hälsa på snart, och hon ringde och undrade om hon fick laga middag till mig. Javisst, sa jag, då kan jag ju fortsätta stryka och behöver inte ens fundera ut vad vi ska äta. Då sa hon att "men inte ska väl du behlva stryka som har en bebis att ta hand om". Bara för att hon fortfarande inte får nått gjort trots att hennes dotter är 5 år nu så behöver ju inte alla låta hemmet förfalla... Dessutom får hon ta och komma snart, jag ska och handla och fixa en massa grejer innan Andreas kommer hem... *mutter, mutter* (Nej, jag bklir aldrig nöjd, när jag väl sår sällskap så duger inte det heller ;.-))

• Winnertaco

Godmorgon!

Inatt sov Johanna heeeela natten, men istället vaknade hunden halv 5 och gnällde. Tog ut honom, det bara sprutade äckel (värre än det som brukar vara i Johannas blöjor...), vi kom in och så spydde han två gånger. Jippie...

• Winnertaco

Oj, nu har vi prommenerat ner på stan (ca 25 min prommis), fikat med gävle-fl-tjejerna (J sov som en stock hela tiden!) och knatat hem igen!

Tokig
    Värsta snygga killen! Vilken liten godbit! Börjar ni komma iordning hemma?

Letw
    *frågar lite försiktigt om Johannas byxor är postade* I sånna fall har posten slarvat bort dem...

Mel
    Den dagen Andreas ber om att få åka till Ullared vet jag faktiskt inte vad jag ska göra... Dansa på torgen kanske

• Winnertaco

Mel
    Andreas skulle inte ens åka dit för min skull! Och lika bra är nog det, jag skulle få spel på att ha honom med mig där!

• Winnertaco

letw
    Det är helt luuuungt (även om jag är nyfiken...), jag blir bara rädd att posten ska ha slarvat bort dem! Ta med dem till sthlm annars på träffen, det blir utmärkt!

• Winnertaco

letw
    Ta med det till sthlm, hon lär inte ha växt ur det innan dess i alla fall!

Puck
    Jobbigt, jag HATAR sånna dagar, trodde att jag skulle få en sån idag, men det har artat sig riktigt bra här!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)