Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

men två hjärtan som pickar är ju inte det sämsta =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Pucken - jo studieförsäkran har jag lämnat också.. men de har inte öppnat registreringen ännu på skolan, som de skulle göra en vecka innan kursen startar (på måndag).. så om de tar itu med reggningen på måndag så hoppas jag på pengar i slutet på veckan =)

Skitsamma när man får dem, bara man får dem alls =)

• Melisabeth

Jag stod och suckade över kläder på stan. Bara längtar efter att bli av med kalaskulan, och massa andra kilon, så skall jag bli snygg och välklädd sedan =)

• Melisabeth

Haha, är väl risken, att det man inte vill ha finns just då...

Plugga - usch vad ambitiöst..
    Jag borde, men är alldeles för trött, så det får vara idag.... Sitter och kikar på sjalar istället och försöker få mig själv att avskå från varm chocklad =)

• Melisabeth

kemtvätt somär så kul....

Taskigt när man vill ha ngt och så finns det inte just då... =/

• Melisabeth

ahh ännu värre om det var slut för alltid =(

BRa fråga.. har ingen aning.. jag kommer bara ihåg att min far räknade på om han skulle kemtvätta sina mattor.. men han kom fram till att det skulle kosta typ lika mkt att köpa nya, så han gjorde det istället.. Oki för att det var typ trasmattastuket som inte kostan multum, men ändå...  =/

JAg tror aldrig jag har kemtvättat ngt, så jag har ingen aning alls hur man gör...

• Melisabeth

surt... är ju lagom kul sånt.... är det krångligt att göra om?

Morrn morrn förresten =)

• Melisabeth

JO det klart =)

Hej och hå.. här börjar dagen med svimningshot.. Skulle diska en kastrull till gröten då det totalsvartnar... och inte gick det bättre efter att ha suttit ner en stund... Så får bli A som får fixa frukost, annars ligger jag på en hög på golvet och kokar antagligen gröten över mig - om jag kommer så långt =)
    Wee vilken kalasbörjan pådagen.... men men

• Melisabeth

Hmm, jo man kan ju undra vad som är så roligt på natten att man skall vara vaken??

Snorar och snuvar gör jag också... så dagen kunde ju börjat bättre.. men jag hoppas den tar sig =)

Igår kväll såg det ut som ngn lirade boll i ett enmanna kupoltält. Ella verkade krypa runt därinne, för en klump som såg ut att vara lagom som huvud stack ut genom huden och kilade runt större delen av magen.. såg kul ut =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)