Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Här är det ok också tror jag... Har som sendrag i magen till å från, men jag kände fladder på bussen hem

• MallaMojs

Jag är tio veckor efter Mel, eller okdå Elva!!

• MallaMojs

Jag hade supersvårt att koncentrera mig på läsandet när det var som jobbigast i början, men när man kommer in i det så är det ganska så skönt att ha något annat att tänka på...men såklart bara om man känner att det är ok för bebben å så

• MallaMojs

Mina har blivit liiite större men jag har samma BH:ar fortfarande. Den ena sitter lite tajt dock Jag vägrar köpa nya, då jag vet att jag säkert behöver nya snart igen ändå *snålis*

Ska snart gå å jobba min förhoppningsvis sista dag (på lääänge) på Coop i kassan... Bra pengar, men man orkar ju inte jobba alla dagar i veckorna.

• MallaMojs

Mina är så hängiga till naturen sedan innan så det är inget som hänger över liksom

• MallaMojs

kickan...jag har ett par svarta byxor och ett par jeans och en mamma-T-shirt (köpte den för att den var sååå fin)... Jag tycker om att ha mycket kläder att välja mellan, men ska försöka hålla nere klädköpen. Vill ha en kjol/klänning snart när det blir varmare...

• MallaMojs

Jag ska säga att jag har massa sånna tajta t-shirts som är långa som kommer funka lääänge... Sen har jag kofta över om det behövs.

• MallaMojs

Mina jeans från Lindex är sköna men de sitter lite väl slappt, de svarta tunna från Kappahl är toppen!!!

• MallaMojs
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-27 21:57:37 följande:
    klänning var bara att glömma för mig var tvungen att ha stödstrumpor, gick i svarta långbyxor hela sommaren
    Men jag skulle inte vara barbent alltså! Kan man inte  ha stödstrumpor under tjocka strumpbxyor?
  • MallaMojs

Hmm, då kanske jag ska skippa klänning/kjol då... En lååång kanske

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)