Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Här är det ok också tror jag... Har som sendrag i magen till å från, men jag kände fladder på bussen hem
Här är det ok också tror jag... Har som sendrag i magen till å från, men jag kände fladder på bussen hem
Jag är tio veckor efter Mel, eller okdå Elva!!
Jag hade supersvårt att koncentrera mig på läsandet när det var som jobbigast i början, men när man kommer in i det så är det ganska så skönt att ha något annat att tänka på...men såklart bara om man känner att det är ok för bebben å så
Mina har blivit liiite större men jag har samma BH:ar fortfarande. Den ena sitter lite tajt dock Jag vägrar köpa nya, då jag vet att jag säkert behöver nya snart igen ändå *snålis*
Ska snart gå å jobba min förhoppningsvis sista dag (på lääänge) på Coop i kassan... Bra pengar, men man orkar ju inte jobba alla dagar i veckorna.
Mina är så hängiga till naturen sedan innan så det är inget som hänger över liksom
kickan...jag har ett par svarta byxor och ett par jeans och en mamma-T-shirt (köpte den för att den var sååå fin)... Jag tycker om att ha mycket kläder att välja mellan, men ska försöka hålla nere klädköpen. Vill ha en kjol/klänning snart när det blir varmare...
Jag ska säga att jag har massa sånna tajta t-shirts som är långa som kommer funka lääänge... Sen har jag kofta över om det behövs.
Mina jeans från Lindex är sköna men de sitter lite väl slappt, de svarta tunna från Kappahl är toppen!!!
Hmm, då kanske jag ska skippa klänning/kjol då... En lååång kanske