Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mina båda byxor är sånna med mudd, sååå skönt tycker jag. Det syns ändå inte, för jag har nästan alltid koftan på mig...

• MallaMojs
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-27 22:04:49 följande:
    mallamen du kanske inte behöver stödstrumpor =)
    Varför behöver man det då?
  • MallaMojs

kickan...jag tror att TopShop har ett par som är långt skurna, och man kan nog beställa från nätet också... Jaghar tappat bort länken, men sök bara på Top Shop så...

Nu ska en trött Malin sova... Natti

• MallaMojs

Gomorron...även fast det är tomt härinne

Fru I...vi har säsong 1 och 2 härhemma. Håller på å kolla på säsong två, men ettan kan ni ju låna!!

• MallaMojs

Hejhopp... Tillbaka efter en övningskörningstur med sambon, Barnens Hus och ett par bodysar (ska fota, nångång!), pitaburgare och fika i Fisksätra... Var hos sambons moster, hon röker inne Jag har visserligen rökt själv men aldrig inne... Bläääk!

• MallaMojs

fru I...ja, bläääk! Vi har bytt kläder här nu, men jag ska nig cykla lite på motionscykeln och sen skutta i duschen... Min syster ville väldigt gärna träffamig idag, sa hon i veckan - men idag kan hon inte ens svara i telefon

• MallaMojs

...men det var väldigt snygga byxor

• MallaMojs

Jag har förresten fotat våra shoppingfynd idag också, finns att skåda i galleriet.

Vill se bodyn ju!!!

• MallaMojs

Åhh, snyggt det kommer bli sen när det passar!

Nu ska jag duscha och nanna... Imorrn är det seriös working woman som gäller

• MallaMojs

Här har det sovits oroligt för tredje natten i rad... Jag känner mig inte så nervös för jobbet men tydligen är min kropp nervös ändå Haha! Idag är det elevfritt, men jag hoppas få lite mer kött på benen inför lektion imorrn...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)