• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

tokig
    iiih va roligt! lycka till! när jag hade värkar var 4 minut var jag öppen 3 cm och fick inte åka hem =( då hade jag haft värkar från 16 till 07. hoppas du får en riktigt fin förlossning =)

• pucken

taco
    oj, har du fått ta till ersättning?

• pucken

usch då, det lät inte kul med tuttarna kan jag lova! hoppas det läker som det ska =) och det är ju inte hela världen med ersättning , men jag tog det jättehårt. kan ju bero på amningshysterin. hur går det johanna annars?

• pucken

ooooh agge står på hela fötterna när micke går med honom! brukar alltid stå på tå =)

• pucken

taco
    för att ungar lär sig rulla efter ett tag =) inte så kul när de rullar av skötbädd och grejer.

• pucken

kickan
    grattis!

fru
    agge har nästan rullat av trots att man håller i honom. ena handen håller tag, andra byter blöja, så egentligen är det inte svårt att rulla av =)

• pucken

om det var min pappa som hållt tyst så skulle han skryta som fan om det iaf. han är hörbys skvallerkärring nr ett =)

• pucken

nä, som sagt, min pappa är en skvallerkärring!

• pucken

nu har jag köpt världens absolut snyggaste filt! en brun, men en stor tummen mitt på. jag är kär =)

• pucken

töser, jag behöver lite tips i sista minuten typ. micke och jag firar vår bröllopdsag på *funderar* måndag 22 januari. jag tänkte hitta på nåt mysigt men vet inte vad. jag brukar alltid fixa trerätters och baka nån tårta men det känns så förutsägbart. vad kan man hitta på när man har en aggs hemma?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)