Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Pii
Vlälkommen, lycka till med bebisverkstaden!
Dom kom hem, J gallskrek, jag har ammat 1 timme, nu sover hon. Hur länge tror ni? Ska försöka sova jag med nu! Gonatt!
Pii
Vlälkommen, lycka till med bebisverkstaden!
Dom kom hem, J gallskrek, jag har ammat 1 timme, nu sover hon. Hur länge tror ni? Ska försöka sova jag med nu! Gonatt!
Helt otroligt, ungen ligger själv i soffan och är nöjd
Jag smiter in i duschen, där hör jag inte om hon börjar skrika
Mel
Ja, det är bra kloka fastän de fortfarande ligger i magen alltså!
Mel
Nä, nu sovs det inte längre Men hon sov nästan hela duschen, och när hon vaknade fick hon ligga där och skrika tills jag var klar, sån hemsk mamma är jag!
Nu har vi varit och shoppat på Ikea och lite andra ställen, hon var så tyst och fin hela tiden, ända tills vi satte oss i bilen och skulle åka hem. Jag snabbammade 5 min på parkeringen och sen åkte vi, och då somnade hon som en stock igen. Skönt!! Driven på McDonals på vägen hem, amma och nu sover hon igen. Duktig flicka idag!
Mel
Alla spädbarn har nog sånna dagar, och igår gjorde vi absolut ingenting, vilket nog bidrog till den gnälliga tösen. Även spädbarn behöver ju viss stimulans, och de blir ju trötta av tex en prommenad till ica. Idag känns det betydligt lättare i alla fall, även om det är mycket amma och mycket ligga i sängen och snutta.
Halloj!
Oj, här händer det en massa grejer, jag hinner inte alls vara här. Amma är mitt liv numer!
Mel och Nica
Vilka jobbiga upplevelser! Hoppas att blödningen bara var ytterst tillfällig, nica! Det ä'r svårt att tro på, men småblödningar är ganska vanliga och kan vara helt ofarliga!
Mel
Om vattnet går så är det nog dags på riktigt
Malla, vad är det för program? Här är det skidor på tv:n...
Förresten så fick jag en dvd till sovrummet igår, så nu är det inte riktigt lika öken att ligga där inne och amma
Malla
Ja, sånt blir jag också gråtfärdig över! Fast allt som har med barn och hundar att göra gör mig gråtfärdig nuförtiden!
Gomorron!
Tro det eller ej, men skik-fian har varit vaken i bnästan en timme nu, och det är fortfarande tyst! Hon verkar gilla Winnerbäck... kanske för att hon fick höra det i magen
Baka bröd... jo, det gjorde jag en gång i veckan innan vi fick barn, kanske skulle ta upp det igen nån gång...