Inlägg från: bluebride |Visa alla inlägg
  • bluebride

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jag kan aldrig sova på mage, när jag gör det så är det jobbigt

• bluebride

är så arg. hade bestämt med ett par att de skulle komma vid 13.00 för att kolla på lägenheten, nu är kl 1400 och de är fortfarande inte här. blir så arg

• bluebride

piii..... japp, vi ska hyra ett hus i Mariannelund och försöker få iväg lägenheten tidigare än vår uppsägningstid

• bluebride

vi hatar sånt där, vi har redan haft problem med folk som ska komma förbi och bli arg är det sista jag vill. Om jag visste att de inte skulle dyka upp i tid så hade jag gjort lunch

• bluebride

jag råkade ut för en lite olycka igår, så jag snubblade i mörkret och föll och jag tror jag stukade tummen, jag kan inte ha fritt, för då gör det ont, så jag har lagt bandage om det.

• bluebride

jag hatar det här!!!!!!!!!!!! Jag är trött på alla MF, vill inte ha fler nu *storböl*

• bluebride

tack fröken guldfisk (hmmm konstigt nick)

• bluebride

tack. jag tycker bara det känns som allt är emot oss, varför får inte vi som alla andra. min killes tjej är gravid, utan missfall, ORÄTTVIST!

• bluebride

detta var vårt andra på 3 månader. vi vet inte varför, vi har enkelt att bli gravida, men ett helvete att få det att stanna. men båda gångerna har jag råkat ut för en olycka, så det känns i alla fall att det är det, fast läkarna säger tvärt om.

synd att du inte kan trolla

en positiv sak: får dricka cola nån gång innan jag får ha uppehåll igen

• bluebride

hoppas du har rätt. ja första gången åkte vi i diket, på eftermiddagen började jag blöda. andra gången ramlade jag, dock ej på magen och dagen efter började jag blöda.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)